- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by nebyla dovolená, kdyby šlo všechno hladce...
Koukám, že si s klienty taky pěkně užijete. Je fajn, že se nad to umíte povznést a pak nám to vtipně popsat.
Když už nakupovat, tak pořádně.V Paříži jsem navštívil také dva obchodní domy,pamatuji si jen jeden "Jaro" Printemps. Byla tam prodejna Lous Vitton a samé luxusní kabelky.U vchodu livrejovaný vrátný,portier,facchino , který pouštěl dámy dovnitř po dvou nebo po třech. Skoro samé Japonky. Moje manželka ale bylal skromná a spokojila se s kabelkou za 5000 Kč, Minelli. Já jsem si dal jen pivo za 9 eur a víno za 7 eur.Na střeše Printemps je malé bistro a můžete se posadit venku na vedlejší střechu a pozorovat střechy okolních budov. Skoro jako eiffelovka.
Karma
asi nejsem normální ženská ale tahle kabelková a značková mánie mi nic neříká-ani těch pět tisíc bych asi za kabelku nedala-to radši to posezení nad dobrým vínkem-takže skromnější kabelka ale požitek na střeše-protože kabelka se obnosí vyjde z módy nebo mi ji ukradnou vzpomínky na pěkně prožitou dovolenou mi nevezme nikdo dík za komentář