Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

https://www.astratex.cz/panske-pradlo/

A to je jen jeden odkaz z mnoha dalších. :-)

0 0
možnosti
Foto

spíš výjimka pane Stehlíku:-)

tak třeba na místním blogu než přečtu článek naskočí mi nejméně deset polonahých žen ale ani jeden chlap - fakt to vypadá a pořádnou diskriminaci slipů;-D proč mám být bombardována vyšpulenými zadky v krajkových kalhotkách a silikony nacpanými do podprsenek když si chci přečíst blog a ne kupovat prádlo? mělo by to být generově vyvážené a na každý ženský dekolt by měl připadnout pěkný mladík s bicepsy a naditými slipy- a co kdyby to bylo dokonce naopak?

0 0
možnosti
DV

D34a64v56i92d 37V92l95k

7. 2. 2018 19:12

Bohužel Libuško, jako model na trenky do zvonu bych neobstál.Zamyslel jsem se, jaké vlastně my muži máme požadavky na prádlo???

1. Aby to nepadalo 2. Aby to nestudilo 3. Aby se to nepřehřívalo. Já jsem myslel , že ženy na pánském prádle nejvíc oceňují, pokud se to nemusí žehlit. Ovšem samozřejmě jak to mají blonďaté krásky nevím.;-)

0 0
možnosti
Foto

o blonďatých kráskách také nic nevím my obyčejné ženské asi nejvíc oceníme nežehlící věci;-D

já osobně žehlení nesnáším

0 0
možnosti
Foto

děkuju Ivanko za nákuk a pěkný den:-)

0 0
možnosti
RE
Foto

;-Da přitom byly takový pěkný;-D

lidi si zkrátka neváží ani příkladu z nejvyšších míst

0 0
možnosti
Foto

Muži na ostro nechodí, jen nejsou tak nároční jako ženy. Ale ty reklamy jsou vymyšlené dobře. Žena kouká a reklama ji osloví, občas utratí půlku týdenního platu za nějakou intimní šílenost, aby si udělala radost, zadavatel je spokojen. Muž si koupí v krámku "Potraviny cigarety boty textil" troje slipy, a vystačí si. A v televizi ho pohladí po duši krásnej hýbací obrázek lepé děvy v reklamě na podprsenku nebo kalhotky. Spokojenost na všech stranách. Ne? ;-)

0 0
možnosti
Foto

a proč myslíte že ženské nepotřebují pohladit po duši krásným hýbacím obrázkem?;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Libu, jsem v zasade skromny clovek. Na sebe si vystacim s trenkami a v rekamach se zenami. A vubec nemusi byt mlade a stihle:-)

2 0
možnosti
Foto

R^jsi přímo poklad Jane;-)

dík za komentář a pěkný večer

2 0
možnosti
Foto

V šedesátých letech si kluci holky posílaly pro dámské kalhotky, protože těsně vypasované kalhoty a trenky to nešlo dohromady. Na ostro to nešlo, protože hrozilo, že vpředu bude mapa a vzadu škrtátko.

0 0
možnosti
Foto

:-)dík za doplňující info a rozšíření obzorů:-)

0 0
možnosti
DP

Nevím jak u Vás v ČR, moje návštěvy ČR jsou příliš krátkodobé, abych u vás spodní prádlo jakéhokoliv genderu studoval, ale u nás na severu je dost reklam na mužské spodní prádlo, s atraktivními mladými muži. Před pár lety na mém bývalém poracovišti sem viděl, jak si dvě mladé (zdravotní) sestřičky s chutí prohlížely reklamy na mužské spodní prádlo. Proč ne, když je pánům denně umožněno dívat se na svůdné mladé dámy v prádýlku, tak proč by nemělo být dámám umožněno dívání na svůdné mladé pány;-) Tak ženy v ČR by měly protestovat proti tomu, že oproti ženám na severu přijdou zkrátka a lobovat pro reklamy na pánské prádlo;-D

3 0
možnosti
Foto

Stýská se mi po reklamě, kde lepí mládenci nahoře bez nosili bedny s ovocnými nanuky a vlastnoručně k nim vyráběli taková ta dřívka uvnitř.;-) Reklamy s chlápky přiťukávající si půllitrem piva určité značky - to není ono.;-(

R^:-)

0 0
možnosti
Foto

ta reklama co ji zmiňuješ Pavlo je skvělá a taky se mi moc líbí

myslím že na léto se zas objeví -dík za komentář:-)

0 0
možnosti
JL

Diskriminace muzu je velika. Jedna z malickosti hovori za vsechno., pani Palkova. Jen se podivejte a pomerte RAMINKA na poveseni obleku do skrine. Okamzite zjistite, proc panska kosile po vyprani a ususeni ma dve boule vedle limce. O saku ani nehovorim. Kalhoty take nemaji dostatek mista na tech raminkach.

Jedina utecha je pro CR, ze takovy stav je i zde. Jen ty "slipy" jsou zde prvotridni kvality (bavlna) a dostupne pro kazdodenni vymenu.

0 0
možnosti
Foto

nevím odkud píšete ale asi z ráje, když si tam mužský měn slipy každý den;-D

děkuju za komentář a pěkný večer

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1797x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik