- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Také jsem se stal vyvrhelem MHD nechtěně a rychle, v 6.30 h. v neděli, poměr revizorů k cestujícím 2:2. Ve spěchu na cestě k nádraží a v cizím městě jsem nechtěl obtěžovat stokorunou řidiče, tak jsem poprvé v životě využil "výhod" sms jízdenky, neb není nic snadnějšího, než podle letáčku na zastávce odeslat sms. A že nemáte na mobilu aktivovánu službu Premium, to vám za příslušný obnos při výběru pokuty v 6.35 h. rádi k tomu určení pracovnici vysvětlí, nejste totiž zdaleka první zlosyn, kterého takto odhalili. Mimochodem nejmenovaná telefonní společnost vám přijetí sms žádosti o jízdenku potvrdí jako zprávu doručenou. Ovšem upřesnění letáčku o sms jízdence nepřipadá v úvahu, kam by také MHD přišel, že ?
Je mi líto, co se vám přihodilo, ale chyba je opravdu na vaší straně. Tu jízdenku používám taky, dříve byla dvě políčka na 10 minut v zónách 100+101, už asi dva roky bohužel nejsou. Pochopila jsem to hned při pohledu na jízdenku, ač jsem byla zbyklá označovat dva.
Ale také se domnívám, že v případě, že cestující má označenou jízdenku, byť se spletl, a není místní, tak by soudruzi z DPMB opravdu nemuseli postupovat takto, ale pomocí doporučení. Obzvlášť když hnědočechy stále sem tam rádi vynechávají.
Revizoři nekontrolují naše milé etnikum a bezdomovce, protože ví, že by stejně nic nevymohli...
Jeden můj známý razí takovou filozofii, že jakmile se někdo proti němu dopustí neoprávněné agrese (což je i váš případ) Dotyčnému, nebo firmě to vrátí, za měsíc, za rok, za 10let, ale vrátí. Říká tomu mazání dluhu. Tuhle jeho filozofii také sdílím. Naštěstí momentálně u mě nemá nikdo žádný dluh.
Jenom malé doplnění: Po Brně nejezdí tramvaje, ale šaliny...