Děkujeme za pochopení.
V67l33a68d19i81m53í92r19a 95B45o10š68k16o67v98á
Zdaleka nejde jen o reklamu. V posled. době mám stále častější zkušenost, že namísto BBC nebo New York Times se mi nabídne jakýsi čínský informač. subjekt, který předstírá, že je západ. informační agenturou.
V88l23a94d61i95m52í55r36a 40B25o24š90k26o13v79á
Internetoví giganti především musejí podléhat kvalitním zákonům, těm západním, nikoli čínským; na úrovni Bruselu se už zmínilo, že tu nejde jen o soukromé aktivity lidí a firem, ale mělo by jít zčásti o jakýsi veřejný prostor, v zájmu veřejnosti, s rovným přístupem, férovým prostředím. Nikoli čínským prostředím. Někdy mám pocit, že některé totalit. země možná některého giganta uplatily či jinak zavázaly, protože smysluplné korektní informač. zdroje se mi na českém internetu nabídnou později než např. ty čínské.
I40v85o 24B72o98u25š14e
"Krotit se je dari snad jenom v Cine"........ To obdivujete?
J10a46r87o68s12l75a59v 86N24o37v47á70k
Stvořili jsme mocné nástroje, které by nám vzhledem k naší přirozenosti do rukou patřit neměly. Jsem v tomto případě pro regulaci, i když vím, že tohle není zrovna populární názor. Jednotlivec by nikdy neměl z principu vlastnit nástroje, které mohou ovlivňovat miliony lidí.
M71i10c12h93a61l 68K22a95n38d92a
Moc nechápu, co je na těch algoritmech nabízejících reklamu sofistikovaného. Spíše mi připadají jednoduché a hloupé.
Nedávno jsem kupoval křeslo k počítači. Našel na netu a zaplatil během několika minut. Druhý den mi bylo doručeno. Obchod uzavřen a ukončen. Dalších křesel mi netřeba. Sedět můžu jen v jednom a stejně se mi jich domů víc nevejde.
Přesto mi několik dalších dní bylo nabízeno jedno křeslo za druhým. Co je na tom chytrého?
J67i61ř76í 15F26l14o24r53i42á68n
... no tak se posaďte a popřemýšlejte kam až může vést sběr informací i když reklamu na židli zobrazují jenom pár dalších dnů ... a co zobrazují ty další dny ...
J83i84ř23í 58F73l37o49r78i76á52n
... nemluvě o svých globálních ziscích, kterými si opět zaplatí jakou chtěj politiku ... to se pak bojuje za demokracii ... no známe to ...
M11o85j53m54í41r 79R38o90d62e14n
Je to jinak, kdo vlastně u nás má v rukou komunikaci a tlumočení většiny událostí od vlády, parlamentu, krajů, obcí, států, světa, kdo moderuje televizní noviny. Nikdo z nás nemá pomalu informace přímo od zdroje, ale z medií Dříve na tom společnost byla mnohem lépe, a to že měla tzv. duši společnosti, jež psali třeba sloupky do novin anebo se vyslovovali k daným společenským problémům či tématům. Jsou zde lidé jako byl třeba Čapek, Kramář, generál Píka a mnoho dalších ... Navíc v době covidu je společnost odstřižena od společenského dění a mezi ní a děním stojí opět naše media. Kde je role prezidenta, jež umí překročit svůj stín a komunikovat s občany, mírnit tlaky ve společnosti. Misto toho zde máme mediální hvězdy a hvězdičky, televize hrají čistě hru na lidový populismus, neboť jde o sledovanost, tak že celebrita zprávař, peskuje ministra, snaží se mu podsouvat určité vidění věci, vidí za vším selhání státu. Společnost se vlastně podřizuje nejslabšímu článku a výsledek je enormní nárůst zákonů, vyhlášek, to že nemáme světové osobnosti, ani jednu Nobelovu cenu, nejsme schopni dostavět dálnice, rychlodráhu, za to máme mladé generace které dostali vše a výsledky dnes ???
E85v28a 74H16a78s35n91í96k59o55v72á
Myslím, že už jsme v hrsti gigantů dávno. Akorát internet je víc vidět než nějaké zákulisní vyjednávaní s lobbisty. A majitelé určitých firem se stali celebritami. Asi je v pořádku, když vládnou finančně mocní, ale je v pořádku, aby vládly neziskovky či mrtví kriminálnicí diktovali naši budoucnost? Jenže média akorát píšou o tom, jak se ustoupilo křiklounům a už nepíšou, jak se jim neustoupilo. A do toho ti opravdu mocní a neviditelní zajištují, aby mohli nerušeně bohatnout dál.
J69a93n 78Š86e86s85t53á29k
Málem jsem nenašel mezi reklamama Vaši diskusi Jinak mě ovšem oni giganti nedostanou, neb občas "chci" koupit slona, letadlo, šicí stroj atd., na což vzápětí zapomenu, takže vůbec nemám pocit, že míří přímo na mě. Přesto by mě zajímalo, jak to probíhá. Když chci koupit třeba koloběžku, a jednu si rozkliknu, načež mi ji pak google pořád předhazuje, jak to asi koloběžkárně účtuje? Třeba za jeden poplatek ji vnucuje každému na počkání měsíc? Anebo si účtuje za jedno každé vnucení? A co když někdo shání kolo a běžky, a pak se mu nabízí koloběžky? Je tam nějaká kontrola zadavatelů reklamy, jestli si tedy můžou její dopad kontrolovat?
E34v28a 42H29a84s90n80í18k31o73v46á
Mně to přijde naprosto neefektivní. Hledám zboží, pak si ho koupím a následně chodí reklamy na stejné a podobné zboží. Kolik aut nebo kol člověk potřebuje?
Co třeba zobrazovat reklamy na pojištění, pohřebnictví, pumpičky a helmy? Jde vidět, že to AI ještě daleko nepokročilo.
- Počet článků 297
- Celková karma 39,61
- Průměrná čtenost 4781x