Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co tak stanovit v trestním řádu, že se jedná o trestní čin s postihem vůči fyzické nebo právnické osobě? Státní zástupce by si již dokázal poradit s tím, koho stíhat.

0 0
možnosti

V tomto statě je zvyk trestat oběti a ne podvodníky.,

3 0
možnosti

Co je komu do toho, kolik mám na tachometru ? Auto jsem koupil s tím, že ač na tachometru bylo 50 tisíc, mělo najeto o dalších 50 tisíc víc a cena tomu odpovídala.

0 3
možnosti

P72e21t86r 57B41e24r46a62n

4. 2. 2017 9:47

Auta jsou nejčastější vraždící nástroj, a proto by v jejich evidenci měl být pořádek!

1 0
možnosti

Stáčení tachometrů je umělý problém. Už desítky let jezdím v ojetých vozech z autobazarů. Při jejich koupi mě vždy zajímá stav vozu, jeho chování při zkušební jízdě a jeho stáří. To vše jsou věci, které bazar nemůže nijak ovlivnit.

Stav tachometru mě vcelku nezajímá. Jeho vypovídací hodnota je sporná vzhledem k tomu, že vůz po 100000km ve městě je často v horším stavu, než jiný po 200000km mimo město. Záleží na tom kdo a kde vůz provozoval a to je mnohem lépe vidět ze stavu vozu než ze stavu tachometru.

3 4
možnosti

To je sice fajn, ale celou řadu věcí prostým pohledem a obhlídkou vozidla nezjistíte a nezjistíte ani blížící se vysoké riziko možných oprav a výměn, které jsou zkrátka nutné bez ohledu na solidní zacházení.

Takže si můžete koupit auto a v následujícím roce až dvou do něj nalít poměrně velké finance, protože "nastal čas". A přitom jste si maloval že bude tak ještě tři roky jezdit poměrně bez problémů.

A to, že nastal čas a vbrzku nastane čas, můžete zjistit kromě jiného i ze stavu tachometru.

Osobně by mě navoněné auto s 200 000 km nijak nedojalo. Leckdo si hýčká interiér, lak atd., ale přitom to není zrovna technický typ, neumí auto poslouchat, anebo ho nevhodně provozuje.

5 0
možnosti

Je to v poradku, Ten vuz byl za nejakych podminek pripusten k silnicnimu provozu. Zasahem do jeho SW byly tyto podminky poruseny a odebrani TP je v poradku. Ale muze byt pak po individualnim testu znovu pripusten, Samozrejme za prislusnou uhradu testu. Domnivam se, ze bude prekracovat snad i nekolikanasobne cenu ojeteho vozu.

0 0
možnosti

Zásah do SW jako důvod k odebrání TP? Co by jste navrhoval u chipovaných aut?Ty taky mají za sebou zásah do SW.

A co auta s mechanickým počítadlem? Tam žádný zásah do SW neproběhl.

0 2
možnosti
Foto

"stačí, aby kupující měl možnost nahlédnout do historie prohlídek vozu,"

Pokud vím, zatím žádný předpis možnost nahlédnout nezakazuje, tak v čem je problém ?

STK i celý systém represí jsou zbytečnou buzerací. Pokud zdredukuje stát daně ze 70 % na středověký desátek (10%), pokud z ceny benzínu odbourá státní přirážku 15 Kč, tak si lidi budou kupovat auta nová a problém zmizí sám od sebe. Tvůrcem problému stáčení kilometrů je stát, proto stát tento problém nemůže vyřešit.

5 0
možnosti

pokuta klidně může být takto malá, je ale nutné firmu donutit zaplatit náhradu těm lidem, kteří si od ní takto zmanipulované auto koupili a ta náhrada musí být 2x vyšší než cena kupovaného auta...........protože, jednou je to podvod na ceně a za druhé je to náhrada času člověka, který toto auto koupil....

myslím, že by to stačilo, není nutné pomocí pokut přesunovat kradené peníze z kapsy zlodějské firmy do kapsy zlodějského státu...stát je tu od toho aby napravil škodu....tedy především zajistil odškodnění těch, kdo si na tento podvod naběhli, stát tu není od toho, aby si strkal do kapsy peníze lidí okradených nějakou firmou.....

8 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2059x
Zajímám se o aktuální dění v naší společnosti a rád bych nějak přispěl svou troškou do mlýna. Dva a půl roku jsem žil v Anglii, takže jsem měl šanci poznat jinou zemi a kulturu. Díky tomu mohu porovnat, jak dané problémy řeší v jedné z nejdůležitějších zemí světa a jak je řešíme u nás doma.

Seznam rubrik