Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Elektroniku považuji za úhlavního nepřítele, přesto uznávám, že občas může být dobrým pomocníkem. Lidi to však nadužívají a přestávají myslet. To je čistě můj dojem. Co se týče obchodníků, sami rozhodují, jaké nastaví bonusy a je na zákaznících, zda to přijmou nebo ne. Můžeme např. nakupovat v levných potravinách, kde jsou ceny nižší i než ceny s aplikací.

0 0
možnosti
JR

J39a35n 83R72á63ž

23. 2. 2024 18:04

Oponentni názor osmdesátiletého seniora. Když někteří z nás odmítají používat moderní technologie, dělají sami ze sebe občany druhé kategorie, nedělá je tak nikdo jiný. Odmítání moderních technologií je jen důsledkem jejich lenosti učit se novým věcem, nic jiného. Moje žena se ještě nedávno odmítala rozloučit se svou letitou Nokií, ale i když jí došlo , že bez základní znalosti ovládání alespoň nové generace mobilů, se sama dostává do společenského autu, změnila ve svých sedmdesáti šesti letech názor. Sice lopotně, ale už se naučila používat nový Samsung a má např. radost, že může vykecávat zadarmo s rakouskou kamarádkou, či posílat si navzájem fotky s dcerou, když zrovna pobývá v zahraničí, popřípadě nakupovat v eshopu.

3 0
možnosti
Foto

A to ještě některé slevy a akce trvají třeba jen 2 dny, a kdo to prošvihne, má utrum. Navíc ty produkty se slevou při užití apky jsou hned vyprodané, takže i kdybych ji měl, zase utřu.

Pane, veškerý obchod je jeden velký podvod a šikanování občanů. Může nás zachránit jedině, když všechny obchodní řetězce převezme SPD!

1 0
možnosti
Foto

To jako Svaz Prodejních Družstev

1 0
možnosti
JB

J70i26r66i 16B49o68r

23. 2. 2024 15:25

Dnes souhlasím. To není jen o tom jestli někdo umí ovládat mobil nebo ne. Dám příklad, v mém okolí není široko daleko prodejna Tesco. Do Tesca se dostanu tak dvakrát do roka. Na co je mě nějaká jejich aplikace nebo karta. V cenách je rozdíl třeba 30-50%. Ceny na kartu jsou označeny velkými čísly ve žlutém poli. Nakoupím, na pokladně se podivím a nechám tam nákup stát.

Považuji to za diskriminaci. Jsem zásadní odmítač karet a aplikací.

Mám dojem že ze mě dělají ovci.

0 2
možnosti
Foto

"Digitalizace by měla být nástrojem pro zlepšení života všech..." jste napsal. Ale vždyť ona JE nástrojem pro zlepšení života. Akorát, že někdo ji neumí, nebo nechce využívat. S tím nic nenadělá ani p.Tomio.

5 1
možnosti
Foto

Jen dvě? Proč ne čtyři? Kdo stanovuje, kolik kategorií nakupujících je dost kategorií nakupujících?

0 0
možnosti
PL

P10e24t77r 58L88o32r35e10n59c

23. 2. 2024 13:24

Z těch titulů za jménem znám akorát to MBA. MladoBoleslavská Automobilka.

Co a kde se musí vystudovat na to SPD, když bych to chtěl mít za jménem taky?

3 0
možnosti

Pokud se sleva vztahuje k počtu a objemu nákupů, bez appky a účtu klienta se to neobejde. Jak jinak byste to chtěl evidovat? Komu to nevyhovuje, ať jde nakupovat jinam. Kaufland má například tři úrovně slev - pro všechny, pro držitele karty (kterou si může člověk vyřídit i bez telefonu) a pro "appkaře", kteří sbírají body za nákupy. Mne to sbírání bodů nebaví, tak využívám jen těch prvních dvou a rozhodně se kvůli tomu necítím jako občan druhé kategorie.

2 0
možnosti
SD

Sleva není povinnost prodejce ani právo zákazníka. Slevové akce dělá obchodník proto, aby nalákal víc zákazníků. Řešení je tedy jednoduché - "hlasovat peněženkou". Buďto v takovém obchodě vůbec nenakupovat nebo alespoň nepoužívat jejich aplikace. Nelíbí se vám, že slevy jsou nespravedlivé? Tak jich nevyužívejte.

3 0
možnosti
Foto

Pane autore, tak s tím něco udělejte! Např. napište apky i pro ty starší mobily.

A co teprve negramotní! Ti jsou z dnešního světa úplně vyloučeni. A obecně lidé nízké inteligence! Ale pro ty je tu SPD.

9 1
možnosti