Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Vikina

12. 12. 2008 22:31
Jo, tak článek

je perfektní. A těch chytráků dole, kriste pane, kde se bere tolik blbců. Opět o koze a voze. Vy o tom, že nás stát okrádá (jémine, dělá to už přece 20 let), ostatní, že Vy a lidi jsou blbí a je to jejich vina. O tom, že by naši vypasení poslanci měli myslet především na lidi a nenahrávat zlodějským institucím, ani slovo. A přitom se to týká i těch diskutujících - nu, komu není rady, ať platí jak mourovatý.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

12. 12. 2008 22:40
Re: Jo, tak článek

Ano - týká se to nás. Platbami, které odvádějí pijišťovny Kanceláři pojistitelů (a které si zakalkulují do pojidtného), aby mohly být uhrazeny škody, které způsobí ti nepojištění.  Proč mluvíte o nahrávání "zlodějským institucím"? Já žádné "penále", nebo jak se to jmenuje, platit nebudu. Vy ano?  Ten, kdo ctil zákon (nebo ho do konce roku začne ctít) nemá problém. A s tím já souhlasím. Já tedy jo. Vy ne?

0 0
možnosti
V

Vikina

12. 12. 2008 22:04
Paní Lenková,

omlouvám se, že jsem na Vás trochu zapomněl s tou diskuzí, takže zde máte link na článek. Na diskuzi už je pozdě, ale článek Vás určo potěší.

Takže: http://binko.blog.idnes.cz/c/58309/Panove-opravdu-byste-ji-dali-jenom-za-motorku.html

No a teď se jdu mrknout na Váš článek.

0 0
možnosti
JL

Jitka Lenková

15. 12. 2008 7:00
Re: Paní Lenková,

Díky za link na reklamu. Tu jsem samozřejmě zaregistrovala, ale nijak mě nepobouřila. Starší bohaté dámy a mladí chudí zajíčkové je docela zaběhané schéma. Autoři reklamy ale přehlédli, že k aktu nakonec nedojde vinou onoho mladíka - prostě nemůže a přitom pokukuje po mladé pokojské. Ona velkorysá dáma mu to však odpustí a na motorku mu půjčí i tak...inu moudrost pramenící z životních zkušeností.

Jinak dík za hezký komentář tady.

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

12. 12. 2008 14:16
Autorko

Asi Vám neochází, že správní náklady pojišťoven se rozpouštějí do výše pojistného placeného pojišťencem (tj. každý pojištěnec ve svém pojistném hradí i poměrnou část fixních/správních nákladů té pojišťovny).

.

Co se stane, když cca 10% lidí neplatí pojištění? O 10 % je méně pojištěnců a zbylých 90 % pojištěných si mezi sebou musí rozdělit těch 10 % fixních nákladů. Pojištěnci stoupne pojištění o 1 %, které by nemusel zaplatit. A že někteří lidé zapomenou odhlásit již neexistující auta? Zase neplní svoji povinnost danou zákonem (byť nesankcionovanou) ... to s nimi mám mít soucit?

.

Vážně očekáváte, že ve světle mého výkladu budu s Vámi souhlasit a budu nadávat na ty "zlé" pojišťovny? Žijete asi v nějakém jiném světě ....

0 0
možnosti
MV

Martin V

12. 12. 2008 14:43
Re: Autorko

Takhle by to fungovalo, kdyby byla jen jedna pojišťovna.

A máte chybu v tom počítání s procenty

;-) Zkuste si to cvičně na papíře s částkamaR^

0 0
možnosti
G

gumidos

12. 12. 2008 12:45
Jedno drobné upřesnění

Ona placená suma se kupodivu ani nejmenuje pokuta či penále, ale "příspěvek". Je to velice divný název a asi i ojedinělý. Ten příspěvek se navíc neplatí pojišťovnám, ale kanceláři pojistitelů, takže pojišťovny z toho nemají nic. Dále se domnívám, že dochází k naditerpretaci zákona č. 168/1999. v § 1 zákona se praví, že na komunikaci nesmí být PROVOZOVÁNO vozidlo bez pojištění odpovědnosti. V § 24c je dále uvedeno, že příspěvek se platí, JE-LI VOZIDLO PROVOZOVÁNO, provozem ale není stání v kůlně. Dále je uvedebo, že není třeba platit, pokud se prokáže že vozidlo nebylo provozováno. Sice je to presumpce viny, ale stejně takové foto vozidla stojícího na špalcích a sloužícího jako útulek pro slepice bude dostatečně průkazný.  S ohledem na neexistenci popisu, co se tímto prokázáním rozumí, bych za přípustné považoval i svědectví souseda, že to vážně nejezdí. Není třeba z toho dělat větší vědu, než to opravdu je.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

12. 12. 2008 13:37
Re: Jedno drobné upřesnění

Jen nevím, jestli víte, k čemu je kancelář pojistitelů.  Ta totiž uhradí za nepojištěného škodu (když vám ji nepojištěný způsobí, budete moc rád, že existuje). A pojišťovny ji tyto náklady hradí (každá v poměru vybraného pojistného). Takže z tyto úhrady platíme my, v našem pojištění

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

12. 12. 2008 12:20
Karma.

Velmi hezky jste to Lenko napsala. Naštěstí už dvě auta, která jsem měl zapsaná v registru a fyzicky neexistovala jsem stihl nechat vyškrtnout už letos na jaře. R^

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

12. 12. 2008 14:00
Re: Karma.

A protože jste to stihnul, tak má autorka pravdu? 8-o

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

12. 12. 2008 11:50
V případě,že pacient zemře

...a bydlí ve společné domácnosti s 10 lidmi,každý z nich má právo vás zažalovat

za morální újmu / nemůže si dotyčným každý večer vykládat o politice/,stejně vás

mohou yažalovat jeho sourozenci,děti,rodiče,maželka

20x 500 000 ...jen počítejte.Před tím vás

ta pojistka neuchrání.

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

12. 12. 2008 14:20
Re: V případě,že pacient zemře

... a od 1.1.2009 budete ouřada, který vydává "Rozhodnutí o zdravotní neschopnosti". :-P:-)

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

12. 12. 2008 11:37
Jo ,Kelner a podobní "podikatelé"

mají poblémy.Nakoupili fabriky v Rusku,ale jejich cena jke teď 50%..Někdo to těm lumpům musí zaplatit.Byla doba,že jsem platil 40 000 Kč ročně různých pojistek,o které jsem ani nestál ale musel jem je platit.

Třeba pojištění proti škodám způsobeným pacientovi při výkonu lékařské praxe.6000 ročně,vyhozené peníze.Nechrání před ničím.(Y)

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

12. 12. 2008 11:38
Re: Jo ,Kelner a podobní "podikatelé"

Zlodějský stát modrých a oranřových strak.Podnikání a a la Klaus.(Y)(Y)(Y)

0 0
možnosti
VH

Stará kára

12. 12. 2008 11:29
Dvě drobnosti

1. A co ti, kdo auto roky používali a neplatili? Poznamenávám, že jsme platili za ně (jo, teď se výše pojistného vyšplhala i kvůli nim a snižování - však to znáte).

2. Ti, kterých se zastáváte neplnili (roky) svoji zákonnou povinnost. Jen jim to nepřišlo divné. Oni nemusí platit pokutu - stačí zaplatit pojistné. Jo - že už ten auťák leta stojí na hnoji? Pak ho meli mít odhlášený dávno.

Závěr - nesouhlasím s vámi. Ty fronty jsou ze stejného důvodu, jako byly fronty na občanky: furt je dost času.

0 0
možnosti

anžto

12. 12. 2008 11:44
Re: Dvě drobnosti

o občankách mi ani nemluvte!! to mě tak namíchli! já na to přišla teprve před 2 týdny z IDnesu! nikdo mi nic neřekl, televizi nemám a přece není vůbec mojí povinností, každé ráno vstát a číst si nové vyhlášky! na občance mám, že mi platí do roku 2010, takže nechápu proč bych měla ještě platit pokutu za to, že si nějaký ču.ák něco vymyslel

0 0
možnosti
JK

Jan Krauskopf

12. 12. 2008 11:02
Dotaz

A podle Vás je opravdu špatně, že budou potrestaní lidé, kteří neplní své povinnosti? Proboha proč?

0 0
možnosti
JL

Jitka Lenková

12. 12. 2008 11:08
Re: Dotaz

Jistěže ne, ale je to mezera v povinném ručení, která se s ním vleče od počátku, co vzniklo, tedy desítky let, a teď se to má napravit za pár měsíců? Tak ať registr všechna nepojištěná vozidla z moci úřední dokonce roku vyškrtá, občan neplnící své povinnosti se tak potrestá, pořádek se navodí, ale pojišťovny si na tom nenarejžují. To vidím jako správnou cestu.

0 0
možnosti
H

Hufner

12. 12. 2008 10:59
Další chytrá hlava do pečiva

Já bych ty pokuty ještě zvýšil, povinné ručení neplatí jen ksindl, autorka může pojištění platit za ně, když je tak "chytrá...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2894x
publicistka

www.zahadno.mysteria.cz

Seznam rubrik