Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

cechynka

30. 1. 2009 16:47
Dekuji!

Mate muj obdiv za to, jak logicky a presne jste jste to dokazala shrnout... nezbyva nez absolutni souhlas!

0 0
možnosti
V

Vikina

16. 7. 2008 14:48
Ještě jednou dík,

paní Lenková, za článek. I když jsem teda tady do Vás spíše šil, nakonec musím uznat, že měl svůj význam. Aspoň jsme si to tady trochu vytmavili a snad si z toho někdo něco vzal k srdci, příp. se chytil za nos.

Pánžto jinak patříte zřejmě k těm osvíceným manželkám, navrhuji příští článek na téma: Jak oslovit muže, který zrovna něco dělá, abychom to přežily. Myslím, že tentokrát bude úspěch u žen zaručen. zdravím a V

0 0
možnosti
JL

Jitka Lenková

17. 7. 2008 8:27
Re: Ještě jednou dík,

dík za dík

jinak s mužem je to jako s automatickou pračkou, když něco dělá, je lepší nechat program doběhnout a něco dalšího chtít až potom a ne se do programu montovat, když běží :-)

(samozřejmě kromě akutních nebezpečí, např. když hoří barák a tak, ale kolik takových situaci za život je, že?)

0 0
možnosti
V

Vikina

11. 7. 2008 13:38
Díky, paní Lenková,

tak jsem si díky Vaší filipice konečně pořádně prohlédl tu reklamu (ty jinak z principu nevnímám) a musím Vám poděkovat, že jsem si ji fak vychutnal, Byla mňam, mňam - tedy kromě konce, protože lak na rakve opravdu nemusím.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

30. 1. 2009 16:50
Re: Díky, paní Lenková,

U nás se vžil název - Dech mrtvý milenky...ale ten lak se taky používá ;-)

0 0
možnosti
MH

babca

11. 7. 2008 9:10
autorce

a co si tak připustit, že ta baba prudí už z principu. že je typickým vyhledávačem problémů, a je vlastně viníkem těch disharmonií? Ale to vás asi nenapadlo, vy prostě vydíte jen ten svůj mužský rádobyšovinismus. P.S. V 99% případů vybírá místo, deku i čas manželka (partnerka atp.) Chlapům je priomárně jedno, kam se jede.

0 0
možnosti
MH

babca

11. 7. 2008 9:14
Re: autorce

ještě mne napadá jedna věc - proč se taky nepustíte do reklam, které jsou stereotypní - neschopnej chlap v kuchyni, chlap co si neví rady s dětima... ty vám přijdou normální. A přitom je to klišé, dávno neplatné!

0 0
možnosti
AH

nyny.

11. 7. 2008 0:25
no to ale nemyslíte vážně že ne ?

Je to sice jen pitomá reklama, ale nevidím důvod, proč by jen to, že mi zima, nebo mne kouše deka, muselo nutně být předmětem obvinění někoho jiného, je-li mi zima, obléknu se nebo nejdu k vodě, kouše-li mne deka zkrátka si ji neberu k vodě. V té reklamě je to prototyp štěkny a bohužel, takové existují.Nicméně já osobně jsem se u ní bavila, mně mnohem vícvadila reklama, kdy tatínek dává ženichovi dceru na soužití na zkoušku, aby ten zhjistil, zda umí ukoízet a vařit, ta byla na přes dr...ku hihi

0 0
možnosti
HF

Hana F.

10. 7. 2008 14:07
Perfetkní rozbor reklamy

Nevím, proč se remcání pořád přisuzuje jen ženám. Muži taky remcají a kvůli věcem, které ženám připadají  zbytečné.

Takže reklama by mohla být natočena i opačně. 

0 0
možnosti
V

Vikina

10. 7. 2008 16:21
Re: Perfetkní rozbor reklamy

No jo, HaF, jsou mezi námi taky pěkní blbci, a asi je jich i hodně, ale není to přece jen typický mužský projev (masový jev). Ale reklama v opačném gardu by mohla být zajímavá, já myslím, že bychom se nad ní dost pobavili.

0 0
možnosti
JL

Jitka Lenková

10. 7. 2008 12:55
a co trocha sounáležitosti?

já tedy nevím, jak vy všichni, ale když bych viděla, že se osoba, která mi má být vlastně ze všech nejbližší, tedy partner(ka),z nějakého důvodu trápí, tak bych se mu (jí) snažila přece pomoct a ulevit - a ne ho (ji) v tom nechat plácat a pak vypustit.  Pointa článku ovšem spočívá v tom, že muži maji tendenci problémy vypouštět a utíkat od nich - a to i když nejde o prkotiny (anebo tím spíš). Reklama tento stereotyp "jen" s určitou nadsázkou vystihla. A on také skutečně existuje - kdyby neexistoval, nedostane se jí takového ohlasu.

0 0
možnosti
KH

Malory

10. 7. 2008 13:54
Re: a co trocha sounáležitosti?

Kdybych sbalia věci k vodě a tam si četla knížku nebo časopis a můj partner začal prudit: "Co to je za deku!? Je mi zima!!! Nečti si!!!", tak by moje reakce asi nebyla ve stylu: Miláčku, prosím, pojďme společně hovořit o tvých splínech a pak je dospěle a efektivně řešit. Nejspíš bych se rozčílila a šla do vody ;-D Vím, že jste to myslela spíš osobně. Ale tak mějte trochu nadhled a berte, že tohle s tím vypouštěcím ventilkem je reklama, ne výpověď o stavu české společnosti

0 0
možnosti
V

Vikina

10. 7. 2008 1:52
Perfektní ukázka

jak vědecky zdůvodnit, že za všechno zlo mohou jen ti mužští hulváti. Žena (byť svéprávná a rovnoprávná) přece potřebuje ochranu. Milá Lenko, muž zase potřebuje vlídné jednání, pak jistě rád přiběhne i s tou dekou. U věčně nespokojené a prudící baby ho však přepadají úplně jiné emoce. Co to jenom ve vás ženských je, že vás dovádí k nepříčetnosti už sama skutečnost, že vedle vás si hoví spokojený muž? Buďte ráda, že vám dnešní společnost jde tak na ruku, protože jinak by většina chlapů už dávno vzala kramle. Takhle, protože nechce přijít o děti a většinu majetku, se smíří se skutečností a oplácí jí nezájmem, což je jediná možná forma obrany. Běžte se podívat do hospod, je plná chlapů, kteří tam nejdou na pivo, ale utíkají od své protivné megery. Ještě, že tu máme i skutečné ŽENY, a to i přes masivní dezinformační masírování médií a dam vašeho zaměření.

Vaše vědecké zdůvodnění je srandovní, jediný správný postřeh je bod č. 3, který zatím stále zůstává slepicím utajen.

0 0
možnosti
HL

DEJLIG

9. 7. 2008 18:02
Coze?

Vsem, co se navazeji do autorky nebo davaji do souvislosti kritiku reklamy s hnusnym feminismem ci nenavisti vuci muzum: co to placate? 8-o

To, ze reklama zobrazuje naprosto priserny vztah, kde zenska je kaca protivna a chlap je bezohledny blbec prece s zadnou ideologii (nebo autorcinou neschopnosti prenest se pres prkotiny) nesouvisi, jedine o co jde je zdravy rozum. A ten, kdo ho ma, musi uznat, ze ta reklama sice ma napad, ale co se tyka zobrazeni jak zenskych tak chlapu (stereotypy, predsudky, zobecnovani atp.), je uplne pitoma. A to snad jde, ne? ;-)

0 0
možnosti
V

Vikina

10. 7. 2008 1:08
Re: Coze?

Milá Dejlig, s tou káčou ženskou absolutní souhlas, ale kdes tam viděla toho bezohledného blbce? Takový hodný a poklidný člověk, místo aby jí jednu vrazil, tak ji něžně vypustil (a cestou domů mu navíc nekecala do řízení). Holka si odpočinula a doma se svěže mohla pustit do přípravy večeře.

0 0
možnosti
KH

Malory

9. 7. 2008 15:54
Dobrej příměr o feminismu

Slyšela jsem nedávno dobrej postřeh o tom, co je to vlastně dnešní feminismus na západě.

V USA probíhal rozvodovej soud. Klasika: on si našel mladší, tak se rozváděli, manželka usilovala o co nejvyšší vyrovnání, ale ten soud se hrozně vlekl. Jednou k ní přišla nějaká novinářka a povídá: "To je hrozný, jakej je to hajzl, co? Podváděl vás a teď vás chce ještě oškubat. Tomu by měli navrch uříznout koule." A obě se tomu zasmály.

Jenže dovedete si představit, že by to bylo naopak? Že by podváděla ona jeho, rozváděli se, on chtěl to vyrovnání a nějakej novinář by mu řekl: "To strašný, co? Mrcha nevěrná a ještě vás chce oškubat. Tý by měli navrch ještě uříznout kozy."

To by byl jistě skandál, co? Zatímco uříznutý koule jsou legrace, páč je to přece "blbej chlap"

0 0
možnosti
JL

Jitka Lenková

10. 7. 2008 12:44
Re: Dobrej příměr o feminismu

ach, ta anatomie...

ekvivalentem "uříznutí koulí", tedy  kastrace, je u žen vynětí vaječníků, tedy sterilizace

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2894x
publicistka

www.zahadno.mysteria.cz

Seznam rubrik