- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taky už vyjedeme!Jenom ještě dobijeme baterii, dolejeme olej,správně namícháme benzín, natočíme klikou a jedéém!
Na blog.idnes chodím už nějaký pátek a dosud jsem nepochopil k čemu je ta karma, ani jak funguje, ale dnes na to poprvé kliknu. Doufám, že to moje kliknutí bude paní Pokorné k nějakému užitku.
Dovolím si malou poznámku k poslední fotce, třeba to bude pro někoho zajímavé:
Vyobrazený kamion dokáže i v náročném terénu uhánět rychlostí 140 km/h.
Je to LIAZ 100.55 D (nebo podle interního značení výrobce: LIAZ 111.124) vyrobený roku 1984 pro Rally Dakar 1985. Jedná se o první český vůz na Dakaru a do cíle ho dovedla na 13. místě posádka Jiří Moskal - Radek Fencl - Jaroslav Joklík.
V letech 1987 a 1988 dokázali Liazáci na Dakaru vybojovat 3. a 2. místo, když pro závod připravili novější typ LIAZ 111.154 D.
Pěkný blog, první veteráni nádhera .Ostatní znám z vlastní zkušenosti, za Warburgem jet byla " lahůdka ", Erko jsem několikrát řídila a bylo ve své době kvalitní i vzhledově hezké auto.
No, to je parádní blog! Bezva podívaná! Dík!
Paní Lenko, udělala jste mi velikou radost. Prostě super pokoukání. Takže nejen karma, ale i