- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Má to své pro i proti, ale když vidím z Lysé hory tu poklici, ve které žijeme a dýcháme, říkám si, že jakákoli aktivita v tomto směru stojí alespoň za zvážení. A ne nechat všechno trhu, jak to vidíte vy...údajně svobodní, spíše zavřeni ve svých sebestředných světech....Tak mne napadá, když čtu příspěvky Vaše a páně Macha...Dají pokoj někdy Moskevští??
Podobné stupidní výmysly se v EU/EK množí geometrickou řadou! Jako by nízké IQ europoslanců bylo vstupní podmínkou do Bruselu..
Urednici, kteri maximalne "vystudovali" nejaky humanitni obor nemaji zakladni pojem o fyzikalnich zakonech. Aby jeste pochopili termodynamicke zakony, kterymi se ridi spalovani v automobilovych motorech, to uz by bylo priliz. A navic na konference o klimatu oni nejezdi v autech, ale letaji v soukromych jetech.
Ktera evropska komise a jakym vynosem chce to pouzivani sluzebnich aut omezit ?
Dekuji za odkaz.
Pokud mozno ne z Blesku ci parlamentnich listu.
Která evropská komise? Ta současná, nebo jich snad máme více? A nehledejte to v Parlamentních listech, ani Blesku. Zatím na to samozřejmě není žádný výnos, je to zpráva Komise, která vyšla v rámci přezkumu toho, jak členské státy provádějí evropskou legislativu, v němž Brusel hodnotí slabé a silné stránky evropské osmadvacítky v oblasti životního prostředí.
Zbytky zdravého rozumu v této od reality odříznuté instituce již naprosto zmizely. Nové emisní normy pro automobily odporují fyzikálním a chemickým zákonům a nutí výrobce podvádět. A přitom jsou největším vytvářečem uhlíkové a sirné stopy v ovzduší nikoliv automobily, ale námořní lodě, na které se žádné tyto předpisy nevztahují. Stovka největších námořních lodí vypustí do ovzduší tolik emisí, jako všechny automobily na světě.
Pro rýpaly a vyvraceče. Emma Maersk - roční produkce oxidů síry okolo 5000 tun, průměrný osobní automobil (15 000 km ročně) - okolo 100 gramů.
Tohle je teprve bomba!
Jaký je asi podíl zahradních sekaček na trávu na celkovém znečišťování ovzduší?
V libovolnou denní dobu je zcela určitě na silnici mnohem více automobilů, než kolik lidí seká trávu. A to část z nich seká elektrickými sekačkami, které sice také nepřímo znečišťují ovzduší (ta elektřina se musí vyrobit), ale netýká se jich to nařízení. A to hovořím jen o denní době, zatímco v noci je ten poměr nedefinovatelný, protože nulou dělit nelze (v noci aut jezdí méně než ve dne, ale motorové sekačky v podstatě všechny jsou v zahradních domcích a nespotřebovávají vůbec nic).
Já nechápu, že neustále se ta banda schází k řešení takových stupidností....čili jaký je poměr služebních aut a ostatních? A bruselští úředníci by tím pádem měli chodit pěšky...do jednoho