Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naučit lidi a tedy především sebe, vnímat své tělo, které je často moudřejší než já, někdy na mne křičí, běž už spát. A pak přidat vnímání ostatních. Přála bych si, aby se toto děti učili také ve škole. A rodiče by se mohli také učit, jak skloubit potřeby svoje a dětí ...

0 0
možnosti
MR

Na to má příroda pojistku a tou je puberta. Navíc od dob Osvícenství, kdy přestal být člověk něčím majetkem, dostal svobodu, příjmení, základní vzdělání, pak přišla doba nacionalismu, průmyslové revoluce, technologické revoluce, věk medii, což činí velký nápor na neuronovou sít mozku, tak že se začala otvírat latentní druhá cesta člověka a to duševní – celostní, kde v 1 fázi kde se oddělujeme od lidského rodu a kmene, hodnot, autorit, včetně části vědomí, které zde bylo stvořeno, přichází tzv. druhá puberta duševní, kdy část lidi se cítí jak si "vykolejená" a hledá v 1 fázi určitou oporu, a to třeba v adrenalinu, ezoterické, zkoumání světa, neboť přestávají dávat smysl paradigmata naší evoluční primární lidské cesty, jež má své zákony, vývoj, hodnoty, potřeby, svět, existenci. Latentní duševní cesta a evoluční tlak na neuronovou síť mozku a duálně rozdělené mozkové hemisféry, kde pravou využívají ženy a levou muži, vede k tomu, aby postupně přešla do módu, na kterém už dávno pracuje náš zrak a sluch, jež jsou párové, a tím pádem vytvářejí dynamiku vnímání prostoru co je v něm. Zde se začne pomalu rozvíjet další vědomí – časoprostorové, tzv. Nadvědomí, což bude další evoluce snad i druh člověka a budoucnost. Přeji hezký den.

0 0
možnosti