Reklama ještě blbější než jsme čekali

Kde jsou ty časy, když televizní přestávky zpestřovala hrající si roztomilá koťátka v košíku. Kde jsou ty časy, když se nám do soukromí plíživě přikradly prvopočátky reklamy. Viděno dnešníma očima, byl Pan Vajíčko přínosem pro Pramen stejně tak jako Pan Prokouk pro československou kinematografii. 

Nesrovnávejte koťátka a pana Prokouka s reklamní šelmou, vykutáleným panem Vykukem, který na vás číhá v každé volné chvilce a vstoupí do vašeho soukromí jako nečekaná návštěva stejně hlučná jako Hrabalův strýc Pepin. Nabízí vám všechno možné, bez čeho nemůžete dýchat natož žít. Jeho reklamy nejen útočí na vaši peněženku a měly by být posuzovány nikoliv jako přestupek a pachateli by měl hrozit trest práva útrpného. Hloupost padá na vaši mozkovnu kapku po kapce, je to dobré na zcvoknutí a vyměkčení dutiny lebeční bez použití ještě lepší aviváže. I mezi ploty léčebny budete sametově heboučcí jako králíčci. Už jste si zvykli, že komerční televize musí žít z příjmů za reklamu a vy platíte pouze promarněným časem. Veřejnoprávní TV si pošmákne nejen na koncesionářském poplatku, též svůj podíl reklamy rozhojní tupostí, která mnohdy hraničí s blbostí. Tato televize už neví jak si získat větší krajíc sledovanosti a přizpůsobila se vkusu Nováků. To není o běloskvoucím prádlu, ještě bělejším. To jsou výplody běloskvoucích závitů šedé kůry mozkové.Jak jinak si vysvětlit, že najednou zatoužíte po starých dobrých časech, teskníte při vzpomínce a říkáte si zlatý Pan Vajíčko, jeho skořápku pozlatit. Vždyť patří do “zlatého fondu” televizní reklamy. Samozřejmě si z ní můžete dělat legraci, ale velkou srandu umí pan Lábus a vy na něj nemáte. Snad si můžu zoufat, když se těším na něco mimořádného a snažím se nejen s fanoušky přímo v Aréně, ale jako desetisíce příznivců bílého sportu u televizních obrazovek vychutnávat rodící se historické vítězství jedné generace. Nedozvím se něco zajímavého o tenisu, ale musím ručičku líbat a být vděčný a) firmě, která by nejraději vybírala mýtné na lesnich pěšinách b) podniku, jenž si zisky sám určí pod zástěrkou měřidel c) chytrému online prokuristovi, který vám to spočítá d) razicímu štítu, kterému se někdy zboří dílo e) – etc......

Ženy občas říkávají,, No a co, že vyhráli, jen se z toho nepodělej, chleba stejně lacinější nebude,, Dámy můžu vás ujistit, že se opět zavádí staronová úprava cen. Chleba bude sice dražší, ale zlevní lokomotivy. 

 

 

Autor: Ladislav Smrčka | středa 21.11.2012 21:15 | karma článku: 13,54 | přečteno: 1007x