Děkujeme za pochopení.
bedik
musím souhlasit...
mě odtáhli auto z modré zony v neděli, když bylo úplně prázdno. Jsem šel pouze uklidit nářadí po vymalování bytu. Odtah stál 1750,- kč. Volal jsem městskou policii, s tím , že jsem ochoten zaplatit pokutu. Řekli ok, ale musíte přijet osobně k vyřešení. Složenkou to nejde. Vzal jsem si den volna, cestoval 100 km do Prahy a zpět. Na městské policii mi dali pokutu celých 100,- kč, prý jsem vytrestaný dost. Tomu se říká šikana.
slava kunst
Re: musím souhlasit...
ten měšťák má z toho odtahu prý 200-300,- naruku od provozovatele odtahovky, stačí?
Lex Aeterna
Musím Vám otevřít oči
mám hodně zkušeností s odtahovkou, jelikož jsem pracoval pro hotel, a že nějakému hostu odtáhli auto, to se dělo běžně. Řešil jsem to s oficírem, a ten mi řekl přímo, že když jde kolem policista, dobře ví, že to auto nejspíš patří hostovi, který se jen šel ubytovat a zase ho odtáhne.
Ale když nějakej zamindrákovanej okenní pozorovatel okamžitě volá policii, že tam stojí auto, které tam stát nemá, policie MUSÍ reagovat.
buxus
Re: Musím Vám otevřít oči
No já v modré zóně nebydlím, ale je to asi tak rok, co nám někdo před družstevní barák zaparkoval vrak bez značek, ze kterého silně unikal olej. Představenstvo volalo x-krát na policii a trvalo to šest týdnů než to odtáhli. Takže s tím musením to není moc slavné.
slava kunst
parkovací zony jsou velká pras.arna
typická pro politiky v ČR, místo řešení represe. Kvúli podobným věcem doporučuji zavést tělesné tresty.
buxus
Re: parkovací zony jsou velká pras.arna
No jo, jak ale vyřešit parkování třeba na Vinohradech a jinde? Po zavedení modré zóny mají nerezidenti problémy, to je pravda. Jenže ono se tam parkovat nedalo ani před zavedením - všechno bylo přecpané. Takže co byste navrhoval (kromě těch tělesných trestů)?
buxus
Problém modrých zón je v zásadě ten, že je to velmi špatné .
... řešení, v situaci kdy jsou k dispozici jen velmi špatná řešení. Žádná jiná nejsou. Do Prahy vjíždí denně 450,000 vozidel a ulice nejsou nafukovací. Situaci významně zhoršuje skutečnost, že pražský magistrát je dlouhá léta ve vleku developerů, kteří cpou na každé možné (i nemožné) místo do centra - viz situace na Pankrácké pláni - budovy s vysokými nároky na dopravní obslužnost. To vede k dalším nárokům na parkování na ulicích, které fyzicky nelze splnit. Navíc, ani příjezdové komunikace nejsou gumové a ranní a večerní kolony stojících vozidel jsou na běžném pořádku.