Děkujeme za pochopení.
A73n78t12o87n60í44n 49K85o64u29n32o67v21s14k20ý
U sousedů v SRN je na cca 2/3 dálnic rychlost neomezená.
Přesto se jedná o nejbezpečnější dálnice v EU, pokud ne na celém světě.
Zatím do Rozvadova dojedu po rychlostně omezené dálnici, a hned za hranicí se dostanu na dálnici rychlostně neomezenou. Komu to dává smysl? Mně ne.
Když zavedli omezenou rychlost v Austrálii na cca 1400 km dálnice ze severu na jih, zjistili, že při neomezené rychlosti v letech 2000 až 2006 zemřelo na nich 292 lidí, během dalších 6 let - po zavedení omezení rychlosti - jich bylo 307.
Takže přínos zavedení byl nulový, pokud ne záporný.
A tak zase omezení zrušili aspoˇn na 200 km, kde nedošlo k žádnému úmrtí.
P90a96v21e88l 82D10v32o35ř97á72k
Je, pokud se budete držet hezky vpravo.
R56a15d17e17k 89H95o23d94a79ň
Teda po D1 jezdím docela často, a těch nehod zase tak moc nepotkávám. Asi jezdím po jiné D1.
Jinak co se týče "nebezpečnosti", nemám to podložené daty, ale pocitem, přesto mám za to, že primární problém je poddimenzovanost dálniční sítě u nás s ohledem na nutnost přepravního výkonu. Což zase souvisí s pomalým budováním, faktem že ta "nejvytíženější" dálnice má jen dva pruhy každým směrem a tím, že přes nás valí spousta tranzitu, protože... no, asi je to lepší než jinudy. Až se to jednou protáhne z Hradce na Olomouc, z Hradce na Wroclaw atd., možná bude konečně lépe.
Z17d91e31n84ě67k 46Z63a70v18a15d48i28l
Už tomu mělo dávno být, ale z Polska kamiony a dovolenkáři jezdí hlavně hlavně trasu: Sever-Jih - a tam to z Hradce na Brno také není žádný med.
J95a16n 82R81á36ž
Přiznávám, že když jedu po D1 od Vyškova na Kroměříž, tak si nastavím tempomat na 150 a nemám vůbec pocit, že je to nějak nebezpečná rychlost. Asi tam nejezdí tolik Pražáků a domů spěchajících Brňáků, kterým jsou i tři pruhy málo a musí tak předjíždět i odstavným pruhem, což se dá často vypozorovat nejenom na prvních cca třiceti km D1 od Prahy.
PS. Vždy si zhluboka oddechnu, když jedu z Prahy a už jedu kolem Naháče
R60o29s51t50i52s14l24a13v 38J42e77z73e32k
Je potřeba dodat, že těch 150 má být jen na vybraných úsecích jedné dálnice. Se zbytkem souhlas.
P19a72v41e96l 28V69e22r52n51e28r
v zivote si mi na D1 nestalo, ze by me nekdo predjel zprava, kdyz jsem jel 130 v pravym pruhu. A v levym ci strednim pruhu jezdim, jen kdyz pravy neni volny.
F38r24a30n59t53i59š98e33k 35K63š62í62r
Koukám, že autorovi vadí víc ta 150 než že vláda, oproti tomu co deklarovala, rozhazuje kde se dá.
Mě osobně to vadí naopak.
J74a37n 65H48u26r70k64a
také proto naše D1 má světový primát v počtu lebek (označení nebezpečnosti) a lovci adrenalinu si Zákysy v aktuálním čase přeposílají jako jachtaři výskyt větru...být honěn kamionem z kopce 160 do kopce 40 tedy mezi dvěma souznícími mistry Asfaltového Jelita je zážitek který vás denně podpoří adrenalinem lépe než drogový koktejl...a ještě když po (ne)dobrovolně zvládnutém manévru na trávníček ke svodidlům kam vás natlačil třetí Asfalťák z prostředka stopne Rychlá Švestka, která DAČR (demolice aut české republiky) pár km sledovala a chce výpalné...tak...
J18i31ř91í 43B81e38r55á64n19e64k
Upřímně řečeno jestli je povoleno 130 nebo 150 je mi úplně jedno. Svou jízdu přizpůsobuji stavu vozovky a intenzitě dopravy. Jezdím 48 let bez nehody. Někdy, když to jde, tak i přes 150. Pár tisíc za překročení rychlosti jsem už zaplatil, ale vždy to bylo v místech, kde byl radar. Většinou v obci. V obci ale jezdím maximálně šedesátkou. Tak jak nás to učili v autoškole
Z24d89e18n10ě22k 36Z32a54v69a52d39i18l
Tam ale dřív učili, že večer omezující limity neplatí !