Brand New Word

Nepřekoukli jste se. Ani jsem neudělala chybu. Ve vší úctě k panu Huxleymu, jehož mocného ducha a průkopnických myšlenek si vážím, si zde dovoluji jistojistě tvrdit, že vědomý a kultivovaný branding nesený vášní je vším. Howgh.

Vsadím se, že svůj brand zatím příliš neřešíte. Možná že jste o něm dosud ani neslyšeli. Chyba lávky! Osobní brand je třeba kultivovat. Jako dobře pěstěné rumiště. Umělý ekosystém nevznikne sám od sebe. Vyžaduje lásku a stoprocentní pozornost. Závazek, kterým se sami sobě zodpovídáte. Bez pardonu. Kdo bude pěstovat váš jedinečný brand když ne vy sami? Brand je zpráva, kterou o sobě vysíláte do éteru. Nesmazatelná stopa, která ponese Váš osobitý rukopis.

Odjakživa miluji pečetidla. Ten pocit, kdy se do horkem rozteklého vosku zaryje předem vycizelovaná značka. Jednou provždy. Tedy až do doby než ji ohlodá zub času. Ale přeci jen je tu jistá naděje. A tu právě teď držíte v ruce. Tak ji chyťte pořádně za pačesy! Jen si to představte - Vaše osobní značka vtisknutá do rudého rozžhaveného vosku pečetícího Vaši identitu. Nebo byste se raději nechali potetovat? Není značka jako značka. Bavíme se zde o high-tech class.

Co by měl takový brand přesně obsahovat? Odpověď je zdánlivě jednoduchá - esenci Vás samých. Základ Vašeho jedinečného parfému - když opustíte místnost, on zůstane. Přetrvá a vy budete najednou tam, i když právě teď jste zde. Hlavu a srdce doplníme posléze, až se základ usadí. Hledáme to správné slovo. New Word, které se s patřičnou dávkou láskyplné pozornosti stane jednoho krásného dne svébytným brandem. Kde bude brand, budete zčistajasna i Vy. Pars pro toto je magickým principem, který zaručuje, že část je za všech okolností, vždy a všude zároveň i celkem. Tak proč ho nevyužít? Zkuste to promyslet, všechny ty výhody. Nebo snad máte času na rozdávání? S dobře provedeným brandem můžete být tu i tamhle. Najednou a navždy. A bez použití hologramu. Tomu říkám tah na více branek najednou. Na multitasking zapomeňte. Jde vám o INTEGRITU, nikoliv o roztříštěnost. Focus na jednu věc v sobě nese úžasnou sílu. Diamant získává na hodnotě právě svým CUT, tj. vybroušením do dokonalé formy. 

Vývoj Vaší osobní značky musí mít samozřejmě dobře propracovaný management a brilantní marketingovou kampaň. Musíte zvolit nadstandardní komunikační strategii s koncovými uživateli, nezanedbat PR a využít virální šíření propracované a jedinečné informace o Vás všemi dostupnými i myslitelnými kanály. Prostě se musíte trošičku snažit.

Ale vy to dáte s bravurou a já vám předem tleskám:).

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Lada Šůláková | úterý 6.5.2014 19:32 | karma článku: 7,39 | přečteno: 279x
  • Další články autora

Lada Šůláková

Ekzémová strategie

10.1.2019 v 17:14 | Karma: 4,93

Lada Šůláková

Imaginární disky

4.12.2014 v 19:40 | Karma: 6,80

Lada Šůláková

Udělej svého muže

27.6.2014 v 10:08 | Karma: 14,69