- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na pirátské vedení bych tohle nesváděl. Tenhle chaos, kdy se koloběžky povalují na chodnících všude možně, je totiž všude, nejen v Praze.
Asi Vás to neuklidní, ale je to tak.
Největší ohrožení vnímám od aktivních politiků. Ti jsou momentálně strůjci stálých a největších útoků na náš majetek a svobodu.
Daleko bezpečnější je když kolo nebo koloběžka jede na chodníku pomalu než by jela na silnici. Jezdím seniorským vozítkem mnohem raději po chodníku než po silnici.
Ano je to bezpečnější pro cyklistu. Ale nebezpečné pro chodce. Já také občas jedu po chodníku ale když je prázdný, nebo když můžu chodce bezpečně objet.
Článek byl směrovaný na bezohledné cyklisty a koloběžkáře, kteří se v nepřiměřené rychlosti propletaji mezi chodci.
To není nijak speciálně nutné řešit. Koloběžka má status jízdního kola a tím pádem nepatří na chodník ani pěší zónu. Policie muže okamžitě s bez milosti takovou jízdu pokutovat.
Problém této společnosti nejsou koloběžky, ale stoupající bezohlednost. Ta se projevuje se prakticky všude, tedy i na chodníku, na silnicích, nebo třeba při šíření infekčních nemocí.
Aha, lidi nenosí respirátory, darebáci jedni!
Prosím, neházejte koloběžky a "elektrokoloběžky" (de fakto skútry) do jednoho pytle. Zatím co rozdíl mezi kolem a elektrokolem je minimální (vzhled stejný, pohyb stejný, v druhém případě je lehká dopomoc), to co se nazývá elektrokoloběžkou je v podstatě skútr, jen se na tom většinou stojí. Ale jak často vidíte, že by se na tom někdo odrážel (což právě charakterizuje koloběžku)?
No, a to je ono. Ten problém není s "koloběžkou", ale se skútrem na chodníku.
Chodník je od slova chodit. Takže kromě kočárku s dítětem vše ostatní patří na vozovku.