- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po nezbytném zavolání na zákaznickou linku a zdlouhavém zadávání jedniček a dvojek, jsem se probojoval až k vyzváněcímu tónu, který mě vzápětí propojil s operátorem zákaznické linky Vodafone. Ověření mé totožnosti zabralo jen pár vteřin a já jsem mohl nyní sdělit důvod svého zavolání. Operátor mi sdělil, že kvůli změně tarifu mě musí spojit s kolegyní, která se mnou všechny potřebné úkony uskuteční.
Po chvilce čekání jsem se dočkal mladého ženského hlasu na druhé straně hovoru a mohl jsem nerušeně pokračovat. Sdělil jsem operátorce, že chci změnit tarif a mám již vybráno. Ona mi navrhla, že mi nabídne nastavení podle mých útrat za poslední měsíce a já jí poté řeknu, jak jsem se rozhodl. Řekl jsem, že mám sice již vybráno, ale nabídku mi udělat může. A to byla velká chyba.
Následovala totiž reklamní a předem naučená masáž ze strany operátorky, kdy jsme se postupně dohadovali téměř o všem, především pak o tom, kolik potřebuji volných minut na volání a kolik volných SMS zpráv k posílání. Průběh hovoru byl vždy stejný – já jsem řekl, co bych chtěl, a operátorka mě jako dobře promazaný stroj neochvějně přesvědčovala o tom, že potřebuji službu mnohem vyšší a tedy pochopitelně o mnoho dražší a žádná jiná není pro mě dobrá. Pokusil jsem se trvat na svém, ale bez úspěchu.
Když jsme během 20 minut již popáté projížděli stejnou trasu s tím, že já jsem chtěl 50 volných minut pro volání, ale operátorka tvrdošíjně stála za svým a neochvějně argumentovala mojí zákaznickou historií v tom smyslu, že potřebuji minimálně dvakrát tolik, a podobné to bylo též u volných SMS zpráv, kde se mi nepodařilo prosadit mnou preferovanou volbu, jsem unaveně pronesl do telefonu, že si to tedy ještě rozmyslím a kdyžtak ještě zavolám. Operátorka se hbitě přeorientovala na toto mé sdělení, formálně se zeptala, jestli chci tedy svůj tarif změnit nyní nebo si zavolám příště, a jestli mi může ještě nějak …, ale to už jsem neslyšel, neboť jsem zcela vyčerpaný a především otrávený zavěsil.
Zbyly mi v hlavě pouze myšlenky na zbytečně utracené peníze za volání na zákaznickou linku a začal jsem také zvažovat změnu operátora. Nemyslím si však již ani omylem, že změna mobilního operátora by měla hladší průběh než plánovaná změna tarifu. Závěr je pro mne z celé této zkušenosti jediný – Vodafone sice výhodnější tarify nabízí, ale změnu vám provede jedině tehdy, pokud to bude náležitě výhodné především pro Vodafone. Tečka.
---------------------------------------------------
Další moje články si můžete přečíst na http://www.shekel.cz
Další články autora |
Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...