- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uplne jste popsal moji zkusenost z doby cca 3 roky zpatky, kdyz otevreli Rosmanna na Letne. Byl jsem tam tehdy poprve a uz bych tam nikdy nepachl. S moji prchlivejsi povahou to dopadlo tak, ze jsem tomu blbovi z ostrahy vznadal ze je magor, zbozi hodil do regalu a se slovy neco o blbych hlidacich a ze uz me nikdy neuvidi odesel
možná jste byl v podezření, že chcete vykoupit vložky s křidýlky
Kamarádka se jednou takto neodbytného ostrahy v patách v drogerii zeptala, zda by ji tedy nepomohl nést košík , když už je všude za ní....a pán ostraha přestal pronásledovat....Skoro mi ale přijde, zda si někdy spíše nevybírají naopak neproblémové lidi, kde budou "hlídat" a vědí, že nehrozí nějaká nutnost akce...
vysypal bych to u pokladny na pult a řekl pokladní, že si to jdu koupit ke konkurenci, kde mne nebudou hlídat jako hnědočecha.
Problém je, že by jim to bylo víceméně jedno. Poslední dobou mám pocit, že lidi okolo nás (a hlavne službách!) nemají žádného obchodního ducha. Smutné!
Dovedu si představit, jak by mne to vytáčelo a zachoval bych se úplně stejně. Z důvodu nepřátelského, nebo nepříjemného chování perzonálu už nenavštěvuji několik řetězců.
Mám dvě prodejny, které z podobných důvodů nenavštěvuji, takže souhlasím a dávám plus.
Na druhou stranu je potřeba říci, že sekuriťáci (dnes moderněji zvaní greeteři) nejsou zaměstnanci řetězce, ale jsou objednáni z agentury. Když si zákazník bude stěžovat u vedoucího nebo manažera, tak se zařídí, že agentura bude do prodejny posílat jiného greetera. Když si zákazník postěžuje jenom pokladní, tak tam ten zmuchlanej zamindrákovanej skrček bude strašit furt.
Tak tomu bych se jen usmála, někteří si to dělají těžší, než to je...
Asi jste to nikdy nezažila, když Vám ochranka oběžujícím způsobem dýchá na krk. Jinak byste nepsala podobné sluníčkové pitomosti.