- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ani nevím, co na to krátce napsat... Celý článek usvědčuje autorku v tom, že o problematice, o níž píše neví vůbec nic.
Souhlasím. Slovní mnohastránkové ohodnocení taky není sice ideální, ale rozhodně toho řekne rodiči o dítěti mnohem víc. Jenže takové vysvědčení zabere učiteli mnohem víc času, takže pochybuji, že se v ČR na veřejných školách někdy ujme.
Zajímavý. Má generace v době svého dětství netrpěla takovou demencí.
To je ale neuvěřitelný blábol. Chtít ovšem po někom takovém, aby pochopil, k čemu je znalost matematiky a přírodních věd, je absolutní ztráta času. Pokud by školství
fungovalo dle představ dotyčné, nebyl by tu brzy jediný člověk schopný vytvářet jakékoliv reálné hodnoty. Dost na tom, že se k tomuto stavu blížíme i bez jejich hloupých nápadů. Předměty, které se do svých hlav snažily nasoukat už naše prababičky a pradědečkové budou mít vždy své opodstatnění, na rozdíl od dnes preferovaného, ve skutečnosti dokonale zbytečného, hodnoty nevytvářejícího, ale požírajícího pseudohumanitního balastu, šmelinářů, poradců a konzultantů na cokoliv...
Nemyslím si, že autorka říká, že není důležité se učit matematiku. Naopak. Podle mého říká, že ta jednička z matematiky neznamená, že dítě tu matematiku doopravdy umí. Už vůbec rodiči neřekne, kde a na čem má s dítětem spolupracovat, aby ji doopravdy uměl a mohl ji v životě aplikovat.