- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejen, že se doplácí mnohem více peněz na provoz vlaků a za ty peníze by si obce mohly objednat( přes kraj) častější jízdu autobusů, nebo mikrobusů.
Cesta autobusem je stejně rychlejší a pohodlnější, často i jízdenka je levnější a většinou je levnější i cesta autem.
Neumíralo by ročně zhruba 100 lidí po srážce s vlakem na přejezdech bez pořádného zabezpečení, které není protože nejsou peníze a je jich moc.( samozřejmě prioritně za střet s vlakem může řidič auta, ale…. znám pár přejezdů, kde není do zatáčky vidět a musí se člověk jen modlit)
Mohli by se dráhy soustředit na hlavní trasy a konečně vybudovat něco rychlého a použitelného k cestování.
A navíc by se po odstranění kolejí a pražců daly traťové svršky používat jako luxusní cyklostezky s dokonalým profilem převýšení.
A pro romantické luxusní projížďky vlakem se může zachovat pár nejkrásnějších tratí i s historickými vagóny, kde si můžou romantici (včetně mě) vychutnat historii kodrcání.
Další články autora |
Tyršova, Vrchlabí, okres Trutnov
4 200 000 Kč