- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hm, aha, no yo no, pan cyklista ....
všechno zrušit, zničit a postavit kyklostezky ....
A bydlíte v kotěhůlkách nebo tam jezdíte na kykyně jen opruzovat třeba z Prahy ?
v těch propočtech z krajského úřadu, šlo o to, že každý člověk který využil vlak by si mohl vzít sám taxíka, kraj by to proplatil a ještě spoustu peněz ušetřil.
( regionální doprava, ne přes celou republiku)
Výhody : přejezdy nebudou potřeba, proto ubyde haváriíí a vlaky se zaplní cestujícími, kteří by se rádi dostali z jednoho místa na druhé. Autor je asi jediný člověk na světě, který si myslí, že cestovat busem je pohodlnější, než doprava vláčkem. Asi ještě nikdy v životě nejel.....
vyzkoušel sem oboje. Vlak prohrál, internet, noviny a občerstvení za pár korun, to jsem tam fakt nenašel...
Na tenhle názor je jediná pomoc: do těch Kotěhůlek se hezky odstěhovat, nejlépe s malým dítětem a nějakým tím seniorem v jedné domácnosti, nemít k dispozici auto, přičemž ve zmíněných Kotěhůlkách by bylo minimum služeb... Z jedněch takových jsem, takže můžu sledovat, jak se vlakový jízdní řád smrsknul z rozměrů před celou zeď na A4 cancourek papíru, totéž s autobusovým jízdním řádem. Ale co, dráhy skutečně začínají své potenciální zákazníky zvykat na to, že spoléhat na ně se nevyplatí a že je výhodnější soukromá doprava, i kdyby měl v autě sedět 1 člověk. Jízdenku vám už neprodají ani v nádražích patřících větším obcím a městům, která jsou sice nově rekonstruována, ale k ničemu. Cestující ušetří i 30 korun, když je líný průvodčí. Kdo to platí? Mám se o to starat, když platím dráhám dvojnásobek toho, na co mám nárok?
když platím dráhám dvojnásobek toho, na co mám nárok?----------------tak to je jasné
jen se soudruhu zeptám: z čeho vychází ten Váš NÁROK ...??? a ještě platíte dvojnásobek ?
Těch 5 cestujích jede z jedné stejné zastávky do jede stejné zastávky? Pak by se třeba taxík vyplatil, i kdyby se jen složili. Ale představa taxíku co na okreskách objíždí vesnice, každýho vysazuje někde jinde,n..3x denně nebo kolikrát ten vlak jezdí...To by se asi kraj pěkně prohnul...
to není špatná úvaha! A kdyby se něco stalo s naftou? To bude takový bordel, že pár mikrobusů se meze tím úplně ztratí.
Jestli jedním z problémů dopravy není to že železniční dopravu mají na starosti lidé co rozumí vlakům ale méně už ekonomice.
Pokud by se něco stalo s ropou, vlaky by na rozdíl od aut stále jezdily.
Na hlavních, elektrifikovaných tratích, jsi zapomněl dodat... Kdežto autor píše o regionálních tratích,kde (snad s výjimkou Tábor - Bechyně a Rybník - Lipno n. Vltavou) všechno tahá diesel(elektrická) trakce.
můžete jmenovat alespoň tři vlakové trati, na kterých jezdí dvakrát denně 5 lidí?