- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
při pohledu na dnešní automobilové šílenství v naší "Matičce" si vždy vybavím dávno uplynulá léta, kdy mě matka, coby malému klukovi vždy říkala. "Než vstoupíš na vozovku, vždy se dobře rozhlédni. Mohlo by jet auto a porazit tě." Cítíte také v té větě onu tehdejší pohodu, kdy jaksi jen vzdáleně hrozilo, že by mohlo přijet auto?
Reseni by podle me byla verejna doprava dotovana a uplne zadarmo.V par mestech po svete uz to vyzkouseli a nemuzou si to vynachvalit....
i já jezdím po Praze převážně sám. Pracuji totiž ve správní firmě, která spravuje byty shodou okolností v jmenovaných Říčanech i ve Stodůlkách jakož i ve Strašnicích a pod. Poraďte mi jak mám přepravit materiál, počítače, čerpadla a nevím co ještě MHD. Spousta techniků, řemeslníků a jiných profesí prostě jezdit po městě musí. A úvahy úředníků MČ že si řidiči jedou po Praze jen tak zařídit jsou na hlavu. Jejich výmysly s parkováním v zonach jen zdraží služby obyčejným lidem. Já obdivuji lidi, kteří mají po ruce hned komunistická řešení: zakázat. A to vše, zastavit jezdit, hlavně platit! Všimla jste si, že policie neumí vypátrat ani zloděje z památníku v Terezíně, ale za pomoci kamošů spolehlivě odtahne každé špatně zaparkované auto aaaa´t překáží nebo většinou ani ne. Hlavním cílem jsou řidiči, potřebují výrobní prostředek, tak ať platí.
pak jsou za peníze od evropské unie draze vybudované, a za velikého humbuku slavnostně otevřené, úseky od nikud nikam. Viz. Invalidovna.
Především si myslím, že tranzitní doprava do měst nepatří, to je jasné. I kdyby do Prahy přijíždějící vozidla byla jen z 5 % tranzitní, tak to patrně bude několik tisíc tranzitních vozidel denně. Nebo spíše desítek tisíc.
Ono to ale nejspíš bude více než 5 %. VždyŤ celá Morava, ale také část Slovenska jezdí do západní Evropy skrz město Prahu. Kudy také jinudy? Stačí se podívat na mapu.
Chyba tedy není v tom, že lidé bydlící okolo magistrály, mají vlastní auta. Proč by také neměli mít? Chyba je v tom, že pan Alfréd Brunclík, ředitel ŘSD, a jeho předchůdci, dosud nepochopili, že dálnice nemají města spojovat, ale míjet. A z těch dálnic by měly do měst mířit nanejvýš přivaděče.