Tony Denny končí v AAA Auto: Fakt odchází?

Když jsem před několika měsíci začal připravovat projekt Jak být úspěšný, server, který by měl motivovat čtenáře prostřednictvím skutečných příběhů úspěšných osobností z českého prostředí, přemýšlel jsem dost o tom, koho do výběru zahrnout. Probíral jsem to s kamarády, přáteli a známými. Jedna z osobností, kterou jsem se nakonec rozhodl do výběru zahrnout, byl Anthony Denny – majitel a zakladatel sítě autobazarů AAA Auto.

Musím říct, že to bylo právě jeho jméno, které budilo nejrozporuplnější reakce ze strany všech. S nadsázkou by se dalo říct, že zatímco jedna polovina z dotazovaných ho zavrhovala, druhá ho obdivovala. Dlužno podotknout, že v druhé skupině byli i lidé, kteří Tonyho osobně znají nebo se s ním alespoň měli možnost osobně setkat.

Jen několik dní potom, co článek na motivačním serveru vyšel, Tony Denny oznámil svůj odchod z aktivního vedení Áček. Sice něco podobného už před časem naznačoval v rozhovoru pro Lidovky, ale…  Při psaní jeho profilu jsem z něj nabyl dojem, že to je člověk, který za pracovním stolem a monitory sledujícími přes kamerový systém dění ve všech jeho pobočkách (monitory má nejen ve své kanceláři v Praze, ale i v pracovně v Austrálii) s lehkou nadsázkou odejde do věčných lovišť. Nakonec i lidé z jeho okolí, se kterými jsem mluvil, o něm hovořili jako o velmi pracovitém člověku.

To, že předal firmu do rukou nové ředitelce, a to ještě v produktivním věku, mne docela překvapilo. Samotného by mne zajímalo, čím, když ne auty, které jsou jeho vášní a velkým hobby, se bude teď bavit. Pochybuji, že by se vrátil k navrhování zahrad.

Co ale bude znamenat odchod otce zakladatele pro samotné AAA Auto? Zatím, jak se zdá, nová ředitelka Karolína Topolová jde na věc ze správné stránky. Již delší dobu vystupuje v médiích jako bojovnice a iniciátor za zákon proti stáčení tachografů, v rozhovorech, kterých poskytla od svého nástupu před pár dny hned několik, zmiňuje zejména tlak na své podřízené směrem ke zlepšení vztahu se zákazníky a zvýšení jejich ochoty vracet se. Dnešní poměr, kdy se do Áček vrací každý druhý zákazník, chce zvýšit k 70%. AAA potřebují změnu image jako sůl, konkurence nových levných nejen korejských aut je silná. Možná nakonec to je důvod, proč Tony Denny výkonného čela firmy odchází. Nové vedení nastolí nový styl komunikace, mladší a atraktivnější tvář pro zákazníka. Ten bude spokojen a většinový akcionář také. A jsem přesvědčen, že ty monitory stejně ve svých pracovnách jen tak vypínat nebude.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Michal Kubíček | pátek 20.7.2012 10:04 | karma článku: 6,21 | přečteno: 1307x