Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J35a23n 57P63a26l29l15a43s

13. 10. 2015 0:07

Dobrý večer, doporučuji knihu Evan Hunter: Džungle před tabulí. Vyšlo někdy v 70. letech, platí čím dál víc.

0 0
možnosti
MK

R^ Ano, už jsem to také popsal. Nová otázka by dle mého měla znít: dáváme větší příležitost těm nejméně připraveným na školní proces (chybně pro ty slabé, ale i pro ty nadané - připravené), jakou - stejnou šanci dá státní školství těm talentovaným??!

2 1
možnosti

S vaším článkem souhlasím, jen mi přijde přehnaná ta první věta. Fakt umí dítě na základní škole ve třetí třídě počítat jenom do padesáti? Paměť už mi tak neslouží, ale mám pocit, že ve třetí třídě už jsme dělili, násobili, sčítali a odčítali i přes tisícovku, písemně samozřejmě se zbytkem (desetinná čísla a záporná čísla přišla až později), ale rozhodně ne jen do 50. Vždyť to umí průměrné dítě někde na konci mateřinky...

2 0
možnosti
JN

Já jsem se včera na ten pořad na Nově (Střepiny) také díval a myslím, že to autor článku spletl - v případě té základní školy byla řeč o první třídě. Ale jinak s článkem rovněž souhlasím.

1 0
možnosti
SN

:-)  ...Školství se u nás od dob sameťáku, stalo pokusným králíkem. Teď jsem se podíval na kvantum ministrů, kteří ho řídili, objevil jsem tam i Bursíka. Nesmazatelnou stopu tam zanechal vězeňský psychiatr,(nebo psycholog), blahé paměti Josef Dobeš, byl to zážitek ho poslouchat !  On také zdědil a mohutně obhajoval státní maturity, které se rovnaly částkou opencard, čili 1,25 mlrd. kč. Bém i Dobeš jsou spokojeni, život jde dál. Národ unese všechno! 

    Nyní to trochu odlehčím. Začal jsem do základky chodit do jednotřídky,(1-5. ročník). Učil to jeden učitel, ve třídě ohromná kamna, ráno zatopil školník, pak už to obsluhovali žáci. Prvákům se věnoval zvlášť, 2.a3. dohomady, 4.a5. také dohomady. Já jsem to považoval za výhodné, protože i když nám samozřejmě zadal úkoly, aby se mohl věnovat dalším ročníkům, jsem už bedlivě naslouchal výuce starších, v pozdějších ročnících se mi to hodilo. Nebyli žádní dyslektici, ani inkluze. Buď jsi uměl, nebo ne. Neuměl jsi, propadl a opakoval ročník. Někteří vyšli z 5. třídy a v životě se uchytili. Nebyla po každém méně nadaném, požadována maturita. Manželka byla také učitelkou, někteří vycházeli žáci ze 6. tř. Znal jsem jich dost, jsou z nich normální lidé. Nejsem zastáncem starých časů, ale když reforma stíhá reformu a reformátoři netuší ani co to přinese, je to tragedie! Přinese to...pro zainteresované penízky ! Pro autora: R^R^R^

6 1
možnosti
JC

Také jsem znal jednoho, co vyšel ze 6. třídy, a jednoho, co vyšel ze třídy 7. Dnes se to stát nemůže, protože platí ministerstké nařízení (v zákoně to ale není), že na každém stupni smí žád propadnout jen jednou.

Státní maturity jsou mor na střední školy, které žáky získávají a udržují si nízkými nároky. Proto proti nim byl tak strašný povyk, stejně jako proti srovnávacím testům.

10 0
možnosti
EH

Nebudou normální školy a zvláštní školy, ale elitní školy a školy, kam normální člověk dítě nepřihlásí (rozuměj školy s etnickou většinou). Tak jak je to zvykem na obdivovaném Západě.

12 0
možnosti
JF

J12a23n 24F23r39o74l30í93k

12. 10. 2015 14:19

Dopadneme jako v USA. Na státních školách budou dělat rotyku černoši (u nás cikáni) a učitelé budou chodit do tříd ozbojeni. Nemajetní tam budou posílat své děti aby se přiučili trochu drogám a něco z umění mafie a ostatní si budou platit soukromé školy. Leda, že by je s. Marksová zakázala.

1 0
možnosti
JC

Cílem je otevřít v ČR novou oblast byznysu, t.j. soukromé školství. Potenciální podnikatelé v soukromém školství mají těžce překonatelného konkurenta - stát. Všude ve svět (všude) platí, že státní školství je horší než soukromé a proto střední i vyšší vrstvy platí svým dětem vzdělání ve školách soukromých. Jen v Československu tomu bylo jinak: státní školství bylo na tak vysoké úrovni, že soukromé školství hned od svého porevolučního vzniku bylo odkázáno na vyučování dětí, kterým jejich rodiče maturitní či vysokoškolský diplom školným kupovali, neb ve státním školství by ho jejich děti nezískaly. Proto se také soukromé školství v oblasti základního školství u nás vlastně vůbec nechytilo s vyjma církevního (kde však je motivace zcela odlišná). Všichni, kdo by tedy chtěli ve školství podnikat, stejně jako učitelé, kteří chtějí vyšší platy, potřebují státní školství zničit, aby vůbec podnikat mohli začít. Proto podporují povyk všelijakých "užitečných idiotů" (jako když majitelé pozemků podporovali povyk ekoteroristů proti dálnici, aby se jim cenu jejich pozemků podařilo vyšroubovat co nejvíce, což se jim také podařilo), kteří svými aktivitami a šílenými nápady školství ničí, aniž by si toho vůbec byli vědomi.

14 0
možnosti
JF

J16a78n 28F63r68o34l96í26k

12. 10. 2015 14:22

Omyl. Cílem je zavést multikulti eú šílenství. Socialismus soukromé školy možná zakáže nebo jim alespoň Babiš naimplementuje registrační kasy a Marksová kamery a mikrofony do každé třídy. Přece soudruzi nepřipustí aby někdo učil jiný marxismus než ten co oni chtějí.

1 0
možnosti

Každý pomalý, nebo handicapovaný žák dostane asistenta? Máme peníze na tisíce, možná desetitisíce asistentů?

Navíc se tímto současná bohatá třída navždy zbaví konkurence. Žádný žák obyčejné základky nebude mít znalosti na dosažení kvalitního vzdělání. Navíc se i průměrné děti budou nudit a dělat hlouposti. Myslím, že bychom měli vyměnit vládu dříve, než vymění ona své voliče.

12 0
možnosti
JC

Představte si tu otravu chodit na základní škole do třídy, kde i o přestávkách buserují nějací dospělí asistenti dětí postižených mentálně nebo psychicky nebo smyslově nebo fysicky (či kombinací těchto vad).

Hluchý tam bude mít asistenta, co mu bude znakovat, slepý asistenta na čtení, imobilního bude někdo vozit v křesle a dement (s úmyslnou nadsázkou) polodementa schopného za něj něco napsat a vypočítat.

6 0
možnosti
ZV

Z13u11z64a82n66a 60V53a52s85s

12. 10. 2015 13:24

Karma, pán Kubásek. Multikulturalizmus mne pripadá ako škodlivý vírus. A navyše veľmi ľahko zneužiteľný. Nedokážem si predstaviť, že by sa v triede nadpriemerne inteligentných žiakov učili deti s podpriemerným IQ. To nie je otázka segregácie, ale zdravého rozumu. Som zástanca vzdelávania detí podľa ich možností a schopností, lebo populácia je tak priemerná, ako aj na oboch koncoch Gaussovej krivky.

11 0
možnosti
JM

Účelovým snížením kvality školství a importem imigrantů ze států s průměrným IQ menším, než 85 si marxistická EU vytváří voličskou základnu.:-/

13 0
možnosti