- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"jakmile nám skáče červená, těm druhým už začíná zelená."
Jestli bylo myšleno v Plzni, tak to není pravda. Po naskočení červené nastává po jistou dobu celočervená fáze, kdy mají všechny směry červenou. Je to kvůli tomu, aby vozidla na křižovatce ji stihla bezpečně vyklidit, a taky se počítá s tím, že vozidla po naskočení zelené vjedou do křižovatky ve volném směru letmo, tedy již v plné rychlosti od samého začátku fáze.
Zajimavy cteni. Je vidět, ze jste neztratila nic Češtiny, vzato v úvahu Vas 10 lety pobyt, v Cine.
Sice žijete v hodně lidnatém městě, ale na pražskou dopravu se díváte pohledem venkovana. Lidem keří jezdí po Praze ten provoz přijde zcela normální a relativně klidný. Taková jízda v Itálii a jiných podobných zemích by vás složila na zem. Z mé zkušenosti je ještě vyšší level takový Istanbul, to je úplně jiná káva.
Dobrý den,
v Šanghaji žije více lidí než v celé České republice. Zácpy tam jsou, ale celkově tam provoz frčí daleko lépe než v Praze a nikdy jsme tam neviděli tolik dopravních nehod jako teď za pár týdnů v Praze. Lidé nejezdí tak divoce. Je ale také pravda, že tam jsou jiné vzdálenosti, širší sinice, více pruhů, tak to objem místní dopravy zvládá lépe. I když už to také pomalu přestává stačit.
Zbytečně se rozčilujete . Časování semaforů pro chodce je takové, že i když padne červená po tom co vstoupíte na přechod, tak bezpečně přejdete.
Ano, někdy se stane, že na zelenou přejedou jen 2 auta - to když se blíží tramvaj a tudíž řízení semaforů na křižovatce dává hromadné dopravě přednost