- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hehe.. onehda jsem jela do Patny (hlavni mesto Biharu) a nas vlak nabral po ceste 7 hodinove zpozdeni.. tudiz se 15 hodinove cesty bylo neco pres 22 tak proto Indi si dycky sebou berou sebou jidlo protoze clovek nikdy nevi jak dlouho to vlastne bude trvat
Znaveni jsme závěrem použili nějako vyšší AC třídu, seděli 12 hodim proti směru jízdy a co hodinu nám nosili jídlo, že jsme chodit nemohli. Závěrečný přesun z Dílí do Bombaje proběhl letecky s Kingsfischerem (a moc jsme se báli - zpoždění, technický stav,..). Nejlepší zážitek: Cesta z Ruzynského letiště na kulaťák. TO TICHO, TEN KLID!!!! Nejhorší zážitek: PRVNÍ CESTA CYKLORYKŠOU. Táhl nás do kopce vychrtlý malý bosý mužíček. Nás dva, naše dva velké batohy,..Cítili jsme se provinile, a když nemohl a před vrcholem kopce sesedl a dál nás tlačil, chtěli jsme vyskočit (striktně nám to zakázal)!!! Dali jsme mu za cca 10-min. jízdu 50 rupek (25 kč), cca 5x více než je obvyklé. Nemohli jsme se ho zbavit, myslel, že jsme si ho předplatili :)))
tomu se taky rika dobrodruzny duch!mate muj obdiv!tak s tim jidlem se nic nezmenilo.ale o tom az priste
Připomenutí co potěší. Byl jsem v Indii v r. 2006, ve stejném období (Diválí). Cestovali jsme ve dvou, s přítelkyní. 6 týdnů jsme strávili tím, že jsme po příletu do Bombeje (Mumbai) cestovali křížem krážem vlaky do zlatýho trojúhelníku (Agra, Varanasí, Dílí) a s pomocí Lonely planet a Rough Gides se snažili neminout významnější místa států Maharastra, Gujarat, Rajastan, Haryana a Uttar Pradesh (Mándí, Bundí, Bharatpur, chemickým neštěstím proslavený Indore,..). Byli jsme již trochu poučení a střízliví cestovatelé, pozitivní i negativní zážitky z cesty jsme měli půl napůl. Dopravními prostředky nám byl vlak, v místech autobus, rikša (moto a velo, ruční jsme nezažili, prý stále fungují převážně ve východních státech kolem Kalkaty, Bengálsko). Vlakem jsme denně urazili v průměru 250-300 km, a to second claasem (3-6 hodin)!!! A dostávali po hlavách mísama s čočkovým Dhálem a děti nám do vlasů drobili skořápky z buráků :).
"chemickým neštěstím proslavený Indore"
Nespletli jste si to nahodou s Bhopalem?? Tak byla v osmdesatych letech ta velka pohroma s unikem jedovatych latek v americke chemicce Union Carbide...
Mám podobné zkušenosti, jen jsem tam ve vlaku pobyl asi 15 hodin. Jelikož nás bylo víc, byli jsme se v pohodě. Přál bych tyto zkušenosti zapřísáhlým kritikům ČD.
Uz je to 12 let, co jsem absolvoval cestu vlakem Delhi-Dhanbad, Dhanbad-Kalkata. Nejvice me sokovalo, kdyz mi Indicti kolegove pomahali v Delhi kupovat retez na kufr ktery pry budu potrebovat aby mi ve vlaku nikdo nic neukradl . Vagon mel zamrizovane okna a dvere vagonu byly zamcene celou cestu. Bohuzel jsem mel pri ceste do Dhanbadu problem s zaludkem tak jsem si to moz neuzil a poznaval jsem "krasy" mistniho zachodu . Kdyz me potom chteli poslat z Kalkaty do Hyderabadu vlakem (neco pres 25h) tak jsem vymekl a prohlasil, ze bud poletim, nebo nejedu nikam .
pane jo...tak tomu se rika dobrodruzo:-)popravde ja jsem za celych pet hodin cesty na WC odmitla jit...pet hodin se jeste da,ale dvacet pet...to jste teda borec.
AC vozy jsou v indii na hov.. Od sleeperu se lisi jen tim, ze tam je klimatizace, takze vam celou cestu fouka na zada ledovy vzduch a v tom ze snad ve druhe tride uz jsou nad sebou jen dve lehatka a ne tri jako ve trojce a ve sleeperu. Ja jezdim zasadne sleeperem, mam rad otevrene okno a ta cena je neodolatelna, jen me taky stve ze vetsinou musime indy vyhazovat z nasich mist, ale na to je nas venca vyhazovac, ktery si v tom libuje
ted uz jsme experti pres indicke vlaky,ten ledovy vzduch v AC, to je fakt hnus.ja jen nechapu, ze to indum nevadi!oni si v tom jeste libuji.kam jste cestovali po indii vlakem?
Nazdar doktorko,
priste pri rezervaci doporucuji projit internet at vite do ceho jdete. Tady mala pomoc : http://www.seat61.com/India.htm . "Nejluxusnejsi" je AC Chair vcetne bohateho obcerstveni. Rovnez cena je vyssi, ale diky tomu je pak dost listku volnych i kratsi dobu pred odjezdem.