- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a nejlepší jsou ty malé fronty, kam jako debil jedete zaparkovat vozík, neb nemáte rád onu symetrii a ono se ukáže, že důvod je ryze technický, anžto nefungují spojovací udělátka
To už je situace vycházející z pravidla, že každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán
jste na 3.bod:
Vratte vozík tam odkud jste ho vzali.)viz.inteligence nakupujících,kteří zaparkují na parkovišti a vezmou vozík u krámu,ale dají ho na parkoviště pod střížku)
Do nejkratší řady zaparkoval se svým pronajatým kočárem důchodce, kterej už dobrých pět minut lomcuje s tím řetízkem, který už oře nepustí, ale ani desetikorunu nechce vydat a onen nešťastník se jí pochopitelně tak snadno nevzdá, vedlejší řada končí vozíkem bez řetízku, takže i kdybych chtěl sebevíc, svojí minci nedostanu zpět. Za další z nejkratší řady je nejdelší "úniková cesta", takže zatímco jeden člověk se do ní zasunul aby tam odevzdal svůj vozík, dalších tři je zaparkovali do dlouhých řad. Na druhou stranu když si jdu pro vozík, nejdelší řada končí vozíkem ve kterém je ulomené umělohmotné kolečko, takže není možné vozík a i celou následující řadu provětrat mezi regálama. Sice bych si mohl skočit do auta pro šroubovák a závadu odstranit, ale nevidím jediný důvod proč bych to dělal.
Mé návody platí samozřejmě pro funkční vozíky. Nastane-li na vozíku porucha, měla by být neprodleně odstraněna zaměstnanci (servismany) daného super/hyper/mega marketu
Jistěže ano, ale nevadí. Všechno je už vymyšleno, tak proč nezkusit aspoň tohle.
Náhodou nejsem. Ale klidně mi tak můžete říkat
jen vozíčky s hrazdičkou dole, kam si člověk může stoupnout a používat vozík jako koloběžku. O ten budu pečovat ! Ty ostatní - ať si stojí na dešti - potvory jedny.
přece nemůžete chtít po udřeném nakupujícím, aby ještě přemýšlel a udělal dva tři kroky navíc a zaparkoval vozík zpět do kratší řady? Navíc, symetrie je nudná
To jsem rád, že jste to napsala, o té symetrii. Máte pravdu, krása symetrie je subjektivní záležitost. Ale já mám radši věci symetrické a tak se mi víc líbí vozíky pěkně srovnané.
A taky máte pravdu, že zajíždět hluboko je strašná fuška, a nemůžeme k tomu nikoho nutit. Co mě ale zaráží - a pozoroval jsem to mnohokrát, já jsem totiž takový pozorovatel - když si někdo vyzvedává vozík a zaleze při tom do té nejkratší řady. To také dělá úplně zbytečné kroky navíc, a nevidím to jinak než že ho k tomu ponouká touha po porušení symetrie.
některé vozíčky mají prostě věčší sexepeel, nejsou tak ojeté a jsou opečovávany pod stríškou. Ty méně šťastné musejí čekat ve frontě, často ve vlhku a bez ochrany...Tady disciplína nepomůže
Vidíte, a právě tady by stačilo tak málo, aby zákazníci dopřáli i ušmudlaným vozíčkům chvilku pod stříškou. Možná bychom měli apelovat na dobrotu v srdcích supermarketových nakupujících a přesvědčit je, že to není vina toho nebohého vozíčku, že je tak ušmudlaný a oprýskaný. Že to způsobili sami zákazníci svým bezohledným a sobeckým jednáním.
se někdo zabývá touto problematikou...jakožto bývala brigadnice v nejmenovaném hyper...dávám karmu protože přemisťování těchto vozíků na svá místa po ukončení otevírací doby...bylo pro mne jako za trest!!!