- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přiznám se, že to nechápu. Většina klubů se snaží zviditelnit, prezentovat svoje sponzory a Slavia jesdná zcela opačně. Zdůvodnění, které prezentovalo vedení Slavie, je nelogické. Jestli chtějí přilákat diváky na Strahov (doufám, že tam už dlouho hrát nebude), tak by především měli zlevnit vstupenky - 300 Kč za nejlevnější lístek není zrovna málo.
Je sice otázkou, zda částka nabízená ČT - prý statisíce - je nějak luxusní, nebo jestli Slavii vadilo, že bude jen na ČT 4 Sport, ale fotbalový klub by si měl vážit každého fanouška, ať sedí u televize nebo přijde na stadion. Jestli opravdu šéf Slavie onu větu "o diváky u obrazovek nemáme zájem" řekl, měl by se nad svým působením ve Slavii velmi zamyslet. A také vlastníci Slavie by měli zvážit, jestli takové jednání image Slavie neškodí. Kdyby někdo takhle prezentoval firmu, asi by vyletěl na hodinu.
Věřím, že Slavie postopupí a podobný nesmysl se už nikdy nebude opakovat.
Další články autora |
Mariánská, Příbram - Příbram VII
11 000 Kč/měsíc