- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Případ první – u nás ve městě otevřeli další super (?) hyper (?) market SPAR. Samozřejmě na úvod řada zboží v akci a zákazníci se jen hrnuli. Uplynul týden a jak to vypadá. Ono zboží - před týdnem v akci - stojí více než v jiných marketech ve městě, kde je teď cedulka v akci, zboží je v omezeném nebo nulovém počtu.
Vrcholem se pro mne stal nákup zboží označeného v akci, kde mi byla naúčtována původní cena a když jsem se ozval, tak prodavačka o chvilce zkoumání v ceníku odešla do kanceláře a za dvě minuty se vrátila, že prý uvedená pracovnice nemá čas. Opravdu „kvalitní přístup“ k zákazníkům. Nakonec jsem se dozvěděl,že akce skončila včera a dnes platí původní cena. Už se také nedivím, že v onom obchodě klesá počet nakupujících dost rychlým tempem.
Případ druhý – nejmenovaná kabelová společnost (myslím, že si domyslíte, o jakou jde) mi telefonicky nabídla satelitní televizi za zvýhodněných podmínek. Mám rozšířenou kabelovou analogovou nabídku a tak jsem to uvítal jednak z hlediska kvalitnějšího příjmu, jednak některých zajímavých programů a i vzhledem k úspoře cca 50 Kč měsíčně. Předpokládal jsem, že kabelovku zruším a nahradím ji digitálním příjmem. Firma dovezla satelitní přijímač i s kartou a smlouvou. Když jsem tu smlouvu podrobně prostudoval, začal ve mně hlodat červíček pochybnosti a zavolal jsem na klientské centrum.
Po známých problémem, než jsem se tam dovolal a po několikaminutové diskusi jsem zjistil, že satelitní příjem je podmíněný příjmem na kabelu a platil bych tedy dvakrát za podobnou službu – byť jednou o něco méně. Samozřejmě jsem takovou „vynikající“ nabídku vypověděl a opět jsem se utvrdil v přesvědčení, že každá skvělá nabídka má nějaké svoje ale…
Jistě máte asi podobné zkušenosti.
A proto ještě jednou – nevěřte různým akcím!
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!