- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chytrého founa, podpisy musím dělat osobně). I zavolali mi, já dorazila, kromě osobního bankéře se seznámila i s ředitelem pobočky, cca 10 x zkusili zdigitalizovat mě... a ono nic. Padalo to a padalo to a padalo to.
Po více než půlhodině zbytečné práce mého osobního bankéře, který navíc musel poslouchat mé velmi vtipné a sarkastické kecy, jsme se domluvili na dalším termínu mé návštěvy v KB.
Hoch (pardón, můj osobní bankéř) mínil, že zítra, já jsem řekla, že za tejden. A za tejden jsem zase dorazila.
Začátek žádná sláva. Tři pokusy - a nic. Můj osobní bankéř začal být lehce nesvůj. Řekla jsem: hele klídek. Když se Vám nezadaří, dorazím jindy. Jsem v důchodu, času mám dost. Ovšem Vy mi proplatíte tři cesty sem a zpět. Jedna cesta MHD je 12 korun. Takže jsme na 48 korunách. Leda bych teď jela taxíkem - to by se KB prodražilo.
Přihlášena; x-krát jsem na chytrém founu svého bankéře podepsala kdeco a juhůůůů - jsem tam, kde jsem byla předím a smím dělat vše, co jsem dělala předím. Teda v internetovém bankovnictví. Jen se v tom blbě vyznám, například měsíční výpis z účtu je úplně jiný a složitý a na tři věci. Teda na tři stránky a dvě věci. Však víte.
Podobně jsem vodvázaná z nového digitalizovaného "přívětivějšího prostředí" ČEZu.
Měsíčně už něco let hlásím spotřebu elektřiny ( za sebe a za barák - společné prostory, které platím) a za svůj plyn. Stačilo mi přihlásit se na Můj ČEZ a pak asi 3 kliky.
Co udělali přívětivější prostředí, klikám dobře 9 x. Leč i pak se doklikám, nahlásím stav... No co už, jsem v důchodu a času mám hafo.
Ale jestli takhle má vypadat digitalizace ( já bych ze srdce napsala: tak to sorry, vole, error), ale napíšu - tak to je děsný nejen pro důchodce, ale i pro ekonomicky činnou část české populace. Ta na takovéhle hrátky totiž nemá čas.
Další články autora |