- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Holt, nemáme to jednoduché, ale přece se nedáme!
No nedáme... ale za poplatek a takové problémy...? Rozhodně bych tomu neříkala přínos.
Asi jste chtěla ten nový systém KB, který ještě není dodělaný, ale byl nedodělaný puštěn mezi klienty. Někteří osobní bankéři ho klientům nedoporučují a mají pravdu.
Ne ne ne. Já jsem nechtěla nic. Sdělili mi, že musím. A z výsledku jsem stále "nešťastná". Je to nepřehledné, zdlouhavé a - jak jsem byla pravila - na dvě věci...
Takhle je to ve všech systémech, méně a méně přehledné, a navíc se to stejně i tiskne papírově.
Jo, IT systémy mívají trable, kor když jsou nové nebo se v nich něco mění. A?
IT systémy mají trable. Ano. A to u tehdy, pokud za ně platíte. A? No, na místě je náhrada nákladů a času.
Kdybyste se místo vtipkování o préze vzdělávala, nebyla byste takový mimoň.
Je Mimoněm proto, že to opakovaně v KB nefungovalo? Nebo proto, té nemá smartphone a ono by to celé bylo stejně dlouhé a nefunkční? Zkuste třeba vnímat podstatu problému. Digitalizace by měla pomáhat. Jaky systém na úrovni států fungoval? "Super" dálniční známka? Nebo snad "super" velký TP, kam nepřepsali celou řadu záznamů a občan pak musí opět na úřad dokládat, že to , co už doložil před časem a úředník zapsal, se opravdu stalo? A zde je navíc trabl s komerční apkou. A ano, to můžete změnit, přejít do jiné banky.
Paní autorko, to máte z toho, že jste u KB.
Já vím.
Ale je to moc složité - totiž změna; je to i kvůli starání se o barák = další 4 partaje, které jsou spolupodílníky baráku...