Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D40a73v17i61d 11H77o96r75á68k

30. 8. 2020 21:24

Jsou to sice výjimky, ale existují i situace opačné. A jedna mě potkala v Globusu docela nedávno, kdy jsem si ze samoobslužného pultu Lahůdek vzal nějaký salát, které tam mají předzabalené v krabičkách s cenovkou. Jeho uváděná cena byla nějak přes 19 korun, ale když jsem šel přes samoobslužné kasy, tak jsem odklikl čárový kód a na obrazovce se objevila cena 14 korun a nějaké haléře, což mi překvapilo, že jsem se znovu podíval na cenovku a byla skutečně ta cena přes 19 korun.

Tak jsem schválně požádal dozor samoobslužné kasy o zrušení nákupu s tím, že jsem ještě něco zapomněl a potřebuji se vrátit. Sice z toho ta paní moc radosti neměla ale položku zrušila a já se vrátil k pultu Lahůdek kde byla skutečně původní cena za kg stejná jako na štítku s čárovým kódem a nikde žádné upozornění o nějaké slevě.

Takže jsem ještě zašel k zákaznickému scaneru kde jsem si klikl čárovým kódem a opět se na rozdíl od uvedené 19 objevila cena 14 Kč a drobné haléře.

Takže jsem šel zpátky ke kasám a skutečně, nevím proč, neboť jsem se nikoho z obsluh neptal jsem zaplatil se dvěma rohlíky nějak kolem 18 korun, přestože na štítku byla cena vyšší, než konečná.

0 0
možnosti

Já toto zažívám zase často v Albertu. Nebo ne často, ale jsou období, kdy na takovouhle fiktivní slevu narazím dvakrát do týdne. Ale teď už se asi měsíc nebo dva nic takového nestalo. Akorát asi před třemi hodinami jsem zase výhodně nakoupil: plnotučné mléko Madeta, minus třicet procent, "pomozte nám neplýtvat". Expirace zítra. Přijdu domů, loknu si mléka - naprosto kyslé. Hned šlo do dřezu. Takže jsem pomohl neplýtvat opravdu jen jim.

1 0
možnosti

D24a32v32i70d 65H33o49r43á25k

30. 8. 2020 21:46

Shodou okolností jsem byl také dneska v Albertu pro pečivo a cestou po krámě jsem nahlédl do boxu kde kromě sýra, salámů a nevím čeho ještě mívají v rohu vyčleněný prostor pro zboží s tou žlutou ozdobnou samolepkou - 30% slevy.

A tak jsem tam nahlédl a měli tam originál balené pátky šunkového salámu, který měl už tak odpornou barvu s nazelenalým nádechem, že bych jej nekoupil snad ani kdyby tam byla sleva mínus 80-90%, nebo kdyby jej dokonce nabízeli zadarmo či s doplatkem za to, že si ho zákazník vezme.

0 0
možnosti

D86a87v84i71d 78H62o77r69á69k

30. 8. 2020 19:37

Podobně veselý příběh jsem zažil dávno před Vánoci v dnes neexistující Hypernově, kde jsem kupoval v akci malou myčku nádobí na chatu. A přitom jsem uviděl sušenou balenou šunku u níž na regálu byla výhodná cena, a tak jsem na ni dostal chuť.

Ovšem u kasy naskočila na display značně vyšší cena, které jsem si všiml a začal protestovat, že v regálu je uvedena jiná cena a že ji chci za tu cenu.

Prodavačka volala všude možně, ale v rušném podvečerním předvánočním provozu marně. Dokonce mě přemlouvala abych zaplatil myčku a poté se vrátil a vzal si jinou šunku, jenže to jsem odmítal k nevoli za mnou stojící fronty a požadoval aby to vyřešila obsluha či management. Dokonce se dostavil "ochrankář", který také plácal nesmysly, takže jsem byl nucen jej požádat, aby zavolal někoho chytřejšího což ovšem bylo marné a tak po chvíli raděj odešel a nikdo chytřejší nepřišel.

Navrhl jsem, že se vrátím k regálu a vezmu si jinou, přičemž jsem měl u kasy otevřený účet na myčku. Paní u kasy s tím souhlasila a požádala abych to balení vrátil do regálu, což jsem jí vysvětlil, že by byl nesmysl protože za chvíli by s tím balením mohl dojít ke kase někdo další, a problém by byl zase. To pochopila, já se vrátil k regálu, kde byla skutečně ta výhodná cena ovšem na všech baleních byla tehdy ještě uváděna vedle kódu i cena a tato byla téměř dvojnásobná proti té na regálu. Vzal jsem tedy několik balení a vrátil se ke kase s tím, že tam mají nesmyly. Lidé ve frontě za mnou byli zoufalí, ale nebylo to nic platné protože já měl dost času a docela jsem se bavil tím, že jsem požadoval nákup za cenu uváděnou na regálu a snad i v letáku.

Nakonec přišla nějaká pracovnice s níž jsem se ještě jednou vrátil k regálu a zde si ověřila stav.

Nakonec to vyřešila tak, že strhla štítek z regálu a s ním a jedním balením šunky jsme se vrátili ke kase, kde štítek z regálu odklikli na kase a šunku jsem dostal za uváděnou cenu.

Sice mi bylo líto brblajících ve frontě za mnou, ale jinak jsem se docela pobavil.

0 0
možnosti

D26a11v52i70d 66H80o84r46á16k

30. 8. 2020 20:05

Ale možná je to i prodejní strategie. Vždyť, kdo si při větším nákupu rozdílu cen všimne?

Znal jsem jednoho německého ředitele Hobby-Marketu a ptal jsem se jej, jak je možné, že dávají záruky k na kytky v květináčích. A on se zasmál s tím, že je to trochu reklamní trik.

A vysvětlil mi, že pokud už dojde k problému a rostlina "odejde" , tak řada lidí prostě už nemá účtenku, nebo bydlí daleko od místa, kde takovou kytku koupili a nestojí jim za to kvůli té reklamaci jet znovu do Hobby-Marketu. A pokud ještě účtenku mají a reklamují tohle zboží, tak se bude personál snažit vysvětlit a dokázat, že chyba byla na straně nakupujícího pěstitele a reklamaci neuznají.

No, a pokud už by kupující byl natolik neústupný tak to prostě vyřeší vrácením ceny, nebo výměnou, s tím že takových reklamujících je tak nepatrné procento, že tyhle náklady snadno pokryje marže mezi nákupní a prodejní cenou, ale navenek to onomu Hobby-marketu dělá zajímavou reklamu, které si všimne mnohem více nakupujících, než je počet reklamujících.

0 0
možnosti

V Praze to funguje, že kolikrát není potřeba zmínit o ČOI a už se markuje správná cena.

Jelikož platí, že platí cena na regálu, tak stačilo v jiném obchodě vyfotit inzerovanou cenu čerpadla a na informacích vyinkasovat rozdíl v pondělí i když akce končila v neděli, ale cenovka zůstala...

1 0
možnosti

I44v53o 57Ž41á53č44e18k

30. 8. 2020 14:15

Ono to nezáleží na řetězci, ale na personálu, hlavně na vedení provozovny. Do jedné Billy jsem přestal chodit, protože mě tam párkrát natáhli a při pokusech o reklamaci se chovali "ne zcela korektně", když to řeknu diplomaticky. Pak ji rekonstruovali a když jsem tam po té rekonstrukci zkusil zajít, tak jsem zjistil, že tam pracují úplně jiní lidé. Od té doby tam chodím rád, všechno je, jak má být.

2 0
možnosti

Přesně. Je to o lidech a o jejich vztahu k práci a zákazníkům.

1 0
možnosti
Foto

Billa CZ je ubohou kopií svých západoevropských originálních předloh v Rakousku /a Německu, kde tento řetězec nese název mateřské společnosti Rewe/. Co do drzosti a neochoty personálu /třeba v oddělení fiktivního řeznictví Vocílka/ by česká Billa CZ získala první místo. Autorce mohu na podporu cenových argumentů doporučit - si u pochybného zboží vyndat cenovku z regálu a tuto si i přes protesty personálu vzít k pokladně. :-(

2 0
možnosti
Foto

Což takhle zvolit jinou prodejnu? Není přeci v okolí jediná.

1 0
možnosti
Foto

I82v35a20n 51V43e13s96e45l52ý

30. 8. 2020 13:36

Ano, já mám nejbližší prodejnu Albert a tam, ani jiném jejich obchodu, jsem nebyl snad dvacet let a dále mám další řetězce kam nechodím proto, že z počátku svého působení nepřijímaly platby kartou (Lidl, Kaufland) a později jsem neviděl důvod to měnit no a Billa ta kdysi převzala supermarket Delvita kde jsem nakupoval a po dvou nákupech jsem s ní skončil. Moc mi toho nezbylo a že bych byl stoprocentně spokojený s Tescem říct nemůžu, ale je to alespoň jednooký mezi slepými.

2 0
možnosti

Billa se pomalu propadá v konkurenci dalších řetězců, je to vidno i u nás...

2 0
možnosti
Foto

nejste jediná, i mě to v Bille (Mar. Lázně) potkalo.

Je to zřejmě jejich specialita.

2 0
možnosti

D78a47v85i59d 79H11o23r73á56k

30. 8. 2020 16:42

Nedivte se, asi si o vás už od pohledu udělali jistý obrázek...

...ale předpokládám, že jste tam poté předvedl hysterickou scénu za níž by se nemusel stydět žádný přední představitel světových divadelních scén.

0 3
možnosti