- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Což jsem tomu v telefonu sdělila.
Divil se taky. Evidentně v počitadle něco hledal, byl zmaten a situaci se snažil zachránit dotazem, proč jsem u ČEZu, který je dražší.
To jsem se znovu divila já – jak může vědět, že je pro MNE dražší, když neví ani to, že už nejsem u innogy?!?
Řekla jsem mu: „Hele koruna sem, koruna tam. Ale innogy se ke mně loni na podzim zachovala tak, že s ní nechci mít nic společného.“
A že to bylo po 40 letech. Páč já jsem dodavatele nikdy neměnila, měnil se mi sám: původní smlouvu na plyn mám uzavřenou se Severočeskými plynárnami, z nichž se po 90. stala Severočeská plynárenská a. s., pak RWE, pak innogy… a já jsem příliš konzervativní (= stará a líná) než abych měnila.
Leč loni na podzim mi innogy sdělila, že sice bude zdražovat, ale MNĚ jen o 35,- Kč měsíčně. Když do 25. 09. uzavřu novou smlouvu. Nebyla jsem proti, jen jsem napsala, že současná smlouva mi končí 05. 12., takže o 35 korun víc hodlám platit až poté. Napsali mi, že to nejde. Naštěstí mi to napsali rychle, takže jsem napsala ČEZu, že když si všechno s výpovědí smlouvy a převedení k sobě zařídí, jsem jeho. Na což mi stačil jeden mejl ČEZu, vzápětí jeden telefon od nich s mými údaji a další den už tu byl kurýr s plnou mocí k převedení a se smlouvou k podpisu…
A pak se innogy mohla zbláznit. Dostala jsem SPECIÁLNÍ nabídku jen pro sebe – jak jsem se z písemné nabídky dověděla – leč neprozkoumala jsem to až tak, abych ji ocenila. Hrubým odhadem mi to přišlo na stejno. Do 14 dní telefon, jestli si to nechci rozmyslet…No nechtěla jsem. Bylo to o jednání a chování k zákazníkovi, nebylo to o ceně. Kdekteré tabulky (běžnou i speciální pro mne = haha ta jedinečnost pro MNE je jasná už tím, jak je koncipovaná; víte, nemám ráda, když ze mne někdo dělá blba) od innogy a tu od ČEZu tu mám a až najdu chuť, srovnám si výsledné platby.
On ten český kapitalismus není o žádné spešl konkurenci, zhusta nula od nuly pojde. Znáte to sami: některý dodavatel má menší měsíční zálohy, ale vyšší cenu za MWh, jiný to má naopak; drobné rozdíly mohou být snad i v ceně za distribuci, ale přesto většinově: nula od nuly pojde.
Ovšem bordel je všude. Viz ten dnešní telefonát od innogy, jak mi u nich brzy skončí smlouva. A v titulku kecám – už mě to léta NEUDIVUJE.
Další články autora |