Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sice jsem chtěla napsat, proč mi leccos nešlo udělat přes internetbanking, proč jsem musela na pobočku banky, a proč ani na ní to nešlo na 1. dobrou - a blábláblá jak panu Z. Matuškovi, tak panu P. Zahrádkovi,( k těm tel. budkám jsem si hezky "pokecala") a i dalším, leč někde jsem napsala něco nevhodného, takže příspěvek byl zrušen.

Napsala jsem evidentně nějaký nevhodný názor, páč vulgární jsem nebyla. A že i to docela umím.

0 0
možnosti
PZ

Co má společného digitalizace Vaší banky s ministrem pro digitalizaci? A bez urážky ale, pokud byste polovinu času, který jste strávila psaním blogu věnovala průzkumu internetového bankovnictví KB, tak zjistíte, že vše co popisujete jde zařídit z PC bez návštěvy banky. Jen si říkám, jak jste přežila rušení telefonních budek

3 0
možnosti
MR

Je i otázka, jestli budete pro banku zajímavý klient, a nakonec to nespadne opět na bedra státu a omezování svobody nás všech, skrze další byrokratické příkazy, jež budou následně vytvářet další náklady pro banky a firmy a tím třeba odpočitatelné položky, tak že systém bude opět finančně robustnější a požadovat po státu další kompenzace, anebo platit sociální služby vtom to směru. Stát pak nebude mít finance na robustní sociální systém ... .

Je to krásný příklad cesty do pekel, kam jsme se vydali, jen aby lidská práva, části populace ... .

0 0
možnosti

Promiňte, ale co má ministr Bartoš společného s KB, potažmo bankami, telefonními operátory, a soukromými společnostmi vůbec?

6 0
možnosti
Foto

Tvorbu zákonů, které spíš omezují než umožňují.

Ale inu ano - s mými problémy s digitalizací KB nic, což ovšem i říkám...

0 1
možnosti
MR

Tady je to spíše o tom to: 10,8 mil. lidí versus x tisíc, jež to budou natvrdo chtít jinak.

Stát je potřeba řídit ekonomicky, přehledně a k tomu navíc je potřeba, ne tak zavádět nové aplikace a elektronizace, ale propojovat historické softwarové platformy, někde z počátku 90. let i dříve.

Narozdíl od Pobaltských států nezačínáme na zelené louce, ale máme historickou cestu, kde se elektronizace zaváděla podle potřeb podniků, JZD, státních institucí a bank.

Jaké problémy byly z přechodu MS DOS, na Windows, a to ještě část firem měla vlastní aplikace a vývoj. Navíc platforma byla omezována výkonem procesorů, pamětí, a úložnou pamětí.

Další úskalí jsou a byly, aplikace a jejich standardy formátů, Word, PDF ... , kde vývoj a překonávání limitů hardware, zaváděl nové nástroje a docházelo k změnám a přechodům na nave formáty mnohdy bez zpětné kompatibility. To je značný a fatální problém pro dlouhodobější vedení agend, typicky generačních cyklech, tedy osobních, účetních, státních, firemních agend.

Následně se celá platforma rozvíjela na Windows, a byla zde i snaha obcí, přecházet na Linux.

Pak přišla epocha androidu a chytrých mobilů, jež navíc rozvíjené chaoticky a pro nové řady mobilů, a jedince jež mobil používají, jen na několik funkcí.

Nemají za sebou cestu, vývoj pro běh složitých agend a komunikací. To pak nutí vytvářet další softwarové vrstvy, anebo, vytvořit ekosystém na zelené louce, což je ekonomická a lidská sebevražda.

Navíc se zde "zahazuje" rozvinutý a zaběhnutý ekosystém, který není jen pro občany a jejich hry či sociální sítě, ale pro podniky, stát atd. Tím je prostředí Windows a aplikace a databáze Office, třeba Word, ale i patřičné hardware a jeho výkon ... .

Vlastně to celé reprezentuje epochu, orientace jen na občany a prospěch jedinců, jež vytvářejí udržitelnost pozic vládnoucích politiků, jež se navíc generačně střídají, nikoliv na hodnoty, a to co tvoří páteř naší společenské existence, tedy firmy, instituce ... .

0 0
možnosti
MR

Chtěl bych vidět, jak architekt s inženýry simuluje stavbu jaderné elektrárny na androidu.

Android a chytré mobily, prostě není tak vyspělá a rozvinutá platforma, aby bylo možné sem přenést prostředí a běh agend, a navíc nejslabším článkem bude vždy člověk.

Zde by měla platit úměra, náklady a dosažitelnost, tedy uchopitelnost pro určitou část populace. Nejsme v socialismu, aby stát utíral zadel všem, zde se má vytvořit ekosystém tak jako za dob mocnářství a 1. republiky, a to v různých všeobecně prospěšných spolcích.

Moje praktická lékařka, stará škola, tak některým pacientům pomáhala s jejich agendou a psala dokumenty na p. stroji pro úřady. Bylo docela tragické sledovat, jak ji vnucují lékařské aplikace, agendy, k tomu potřeba neustálých aktualizací, a placení externích dodavatelů a správy, nehledě hardware. Co teprve přechod na propojování agend s ministerstvy a úřady.

Zaměstnavatel už po mně chtěl v letech 1996, posílat denní elektronické závěrky, po telefonní lince, kde bylo tuším 26 kib. a To zde byl ještě MS DOS.

Navíc tady chybí cit pro celek, společnost a druhé, jež nemají stejné myšlení ... .

0 0
možnosti

Internetové bankovnictví je dnes už zcela běžné a kdo nemá chytrý telefon (nebo ho k tomu nechce používat), může s důvěrou použít PC. Nevěřím, že by tak zaběhnutá banka, jako KB neměla spolehlivý SW (sám jsem ho kdysi jako OSVČ dlouho používal). Navíc s digitalizací komerčních bank nemá stát nic společného. Takže ten problém bude spíše u vás.

8 0
možnosti
Foto

No zklamu Vás, u mne ten problém fakt není. Byla jsem v KB už 3 x abych mohla jak použít na autorizaci toliko sms (když nemám chytrýho founa) a pak ještě jednou, abych změnila platbu SIPO na přímé inkaso. Nešlo. To bylo na zmíněný přímý příkaz, který mi udělal osobní bankéř, vytiskl, růčo jsem podepsala atd.

A inu ano, tohle vidím jako problém KB, které platím za vedení účtu. Nikoli jako problém "státní" digitalizace.

A opět inu ano - je můj problém, že jsem dosud nezměnila banku...

0 0
možnosti
Foto

Za to, že něco neumíte, opravdu ministr Bartoš nemůže.

8 0
možnosti
Foto

To bezesporu ne. Ale když to neumí ani ti, kteří jsou za to placeni?, resp. neumí to jejich systém?

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1775x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik