Internetové bankovnictví je dnes už zcela běžné a kdo nemá chytrý telefon (nebo ho k tomu nechce používat), může s důvěrou použít PC. Nevěřím, že by tak zaběhnutá banka, jako KB neměla spolehlivý SW (sám jsem ho kdysi jako OSVČ dlouho používal). Navíc s digitalizací komerčních bank nemá stát nic společného. Takže ten problém bude spíše u vás.

Foto

No zklamu Vás, u mne ten problém fakt není. Byla jsem v KB už 3 x abych mohla jak použít na autorizaci toliko sms (když nemám chytrýho founa) a pak ještě jednou, abych změnila platbu SIPO na přímé inkaso. Nešlo. To bylo na zmíněný přímý příkaz, který mi udělal osobní bankéř, vytiskl, růčo jsem podepsala atd.

A inu ano, tohle vidím jako problém KB, které platím za vedení účtu. Nikoli jako problém "státní" digitalizace.

A opět inu ano - je můj problém, že jsem dosud nezměnila banku...

Foto

Za to, že něco neumíte, opravdu ministr Bartoš nemůže.

Foto

To bezesporu ne. Ale když to neumí ani ti, kteří jsou za to placeni?, resp. neumí to jejich systém?

PK

Promiňte, ale co má ministr Bartoš společného s KB, potažmo bankami, telefonními operátory, a soukromými společnostmi vůbec?

Foto

Tvorbu zákonů, které spíš omezují než umožňují.

Ale inu ano - s mými problémy s digitalizací KB nic, což ovšem i říkám...

PZ

Co má společného digitalizace Vaší banky s ministrem pro digitalizaci? A bez urážky ale, pokud byste polovinu času, který jste strávila psaním blogu věnovala průzkumu internetového bankovnictví KB, tak zjistíte, že vše co popisujete jde zařídit z PC bez návštěvy banky. Jen si říkám, jak jste přežila rušení telefonních budek

PR
  • Počet článků 91
  • Celková karma 24,53
  • Průměrná čtenost 2294x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik