CK Fischer – máme problém

Miluju hlášku „Hjústne, máme problém“, najmě proto, že v mém podání to vždycky bylo a je: Hjústne, MÁŠ problém. Jako víte co, když v krámě mají jinou cenu u zboží a jinou u pokladny, tak to NENÍ můj problém.

Nicméně k meritu věci a tedy k CK Fischer. Hodlám s touto cestovkou vyrazit na dovču, takže se lehce starám. Po mejlu jsem objednala, odpověď jsem dostala; zálohu do druhého dne zaplatila a už se jen starala, jak to všechno bude.

I poté, co jsem měla mejlem odsouhlasit souhlas (já vím, lepší by bylo odsouhlasit smlouvu, nebo dát souhlas – ne: to, co jsem musela podstoupit, bylo tak děsivé, že nic míň než odsouhlasit souhlas nedokážu použít). Hele tak zasranej mejl (míním množství zanechaných e-mailů) jsem nikdy nikomu neudělala; všechny odeslané na …@fischer.cz  padaly jim do spamu a vracelo se mi takové maildeliaveryfail …nebo jak se to píše, zkrátka adresát mejl nedostal.

Tak jsem během dvou dnů ještě probendila víc než padesátku na telefon (než mě napadlo najít si a volat na ten bezplatnej), abych CK Fischer sdělila, že jedeme, je zaplaceno a … a dokonce jsem vymámila od velmi vstřícné slečny Petry i podrobnosti, co se cigár týče…

A stejně jsem se do mejla nevnutila, tak jsem psala kde kam, čímž míním i  chat (teda na CK Fischer – tam je  další osoba do mého fan klubu; nějak nepochopil/a/, která bije a odpojil/a/ se… hele to mě fakt pobavilo. Má otázka: co přesně jste nepochopil na větě: Už dva dny se nemohu přes e-mail probojovat na potvrzení souhlasu se zájezdem… Neb se mě zeptal/a/, co vlastně chci. A pak mi napsal/a/, že mám být slušná a pak se odpojil/a/. To jsem ovšem ještě stihla chatnout, že slušná jsem.

Ve finále jsem dosáhla toho, že když se nemohu probojovat mejlem, tak prostě za souhlas vezmou mé telefonické prohlášení (stejně dělaj´, že si to nahrávaj´, tož ať to jednou udělaj´ na tvrdo).

Takže poletím s CK Fischer. Na dovču.

 Hele CK Fischer – doufej, že nejsi pro mne Hjúston. Protože to, co se mi zatím nezadařilo, je přesně v tom „Hjústne, MÁŠ problém“. Přestože najmě slečna Petra K. a její nadřízená se o mne staraly neuvěřitelně; na rozdíl od toho chatu, kterej netušil, jak jednat s klientem.

Takže asi tak CK Fischer, slečny to vyřešily.

Hjústne, nemáš problém!

Teda snad, doufejme, zdá se…

Autor: Alena Křehotová | čtvrtek 10.1.2019 16:39 | karma článku: 15,50 | přečteno: 1127x