- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by to chtělo najít si "vedoucí zájezdu", která veškeré administrativní záležitosti hbitě zařídí. A nechrápe, pokud cestuje spolu.
Spíš to chce ajťáka, kterej odhalí problém.
Teď už vím, proč mám tak malou sledovanost mých blogů. Nepíši o politice, ekonomice, problémech, o ničem, ani nemám lákavé nebo zavádějící názvy blogů. Vůbec mi ale nevadí, že nás je tak málo.
Tento článek rozhodně nemá zavádějící název; není o politice, ekonomice - ale inu ano, je o mém problému...
Vzpominam na Fischer Reisen. Jedna z nejlepe hodnocenych cestovnic kanzelari. Co se to s ni jen v CR deje?
Já s CK Fischer problém nemám. Pravý opak je pravdou. V rámci "first minute" jsem si vybral konkrétní hotel dle vlastního výběru a vše jsem vyřídil mailem s konkrétní osobou jejíž jméno tady uvádět nebudu. Byla velmi vstřícná a vše včetně zaplacení zálohy proběhlo naprosto bez problémů...
Mne to právě taky překvapilo. V podstatě žádný problém (teda až s tím někým na chatu dnes), jen problém s mejlem - resp. u nich padal do spamu.
A doufám, že jsme to vyřešily (my děvenky) i po telefonu. Aspoň mi to holky slíbily...
No, pokud v krámě mají u zboží nižší cenu, než vám naúčtují u pokladny, tak to je váš problém, protože, pokud si toho všimnete, musíte to řešit, a pokud si toho nevšimnete, jste ošizená.
No vidíte a já si myslím, že to takhle není. Viz Vaše "pokud v krámě mají u zboží nižší cenu, než vám naúčtují u pokladny, tak to je váš problém" - podle mne to je špatně, a je to problém vedoucího prodejny. A neměli bychom si takovéto zacházení nechat líbit.