Ještě ke kampani

Z prezidentských voleb, podle mého názoru, plynou ještě  dvě skutečnosti, které nejsou tak na první pohled patrné:
  1. Kulturní elita – nebo ti, kteří se za ní považují -  se odtrhla od podstatné části národa, a to  je významný rozdíl oproti roku 1989.  Ukázalo se, že její členové  zastávají názory, které nesdílí podstatná část občanů a zcela zřetelně  vůbec nerozumí tomu, co si lidé přejí, resp. vůbec netuší co, lidi trápí a na co reagují politickými kroky.  Navíc  usilovná snaha poškodit protikandidáta, kterému nepřejí, vedla někdy i u renomovaných lidí k výkonům, nad kterými  se člověk, který zná jejich dosavadní vystupování, musel nejméně podivit. Vystoupení Zdenka Svěráka v televizní diskusi bylo prostě nepochopitelné. Zcela pomíjím hysterické vystoupení V. Čáslavské, která se domnívala, že mluví s generálním tajemníkem KSČ a musí mu připomenout komunistické zločiny.
  2. Ukázalo se, že organizovaná mediální kampaň, poněkud nepřesně nazývaná  „vliv  sociálních sítí“ (zdaleka nešlo jen o ně), nemá takový vliv na občany, jak  se někteří po prvním kole prezidentských voleb obávali.  To je velká naděje do budoucna, protože to kříží plány těch, kteří se domnívali, že pomocí takto organizovaných (a placených)  kampaní budou  mít vliv na politiku státu.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Stanislav Křeček | neděle 27.1.2013 13:17 | karma článku: 32,54 | přečteno: 1119x
  • Další články autora

Stanislav Křeček

Romové 2015

11.1.2015 v 10:55 | Karma: 27,81

Stanislav Křeček

Lumpenkavárna a spol.

19.11.2014 v 13:05 | Karma: 24,26

Stanislav Křeček

Jiný Listopad

9.11.2014 v 20:00 | Karma: 11,13