- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes má každý čutálista nebo honič puku víc peněz než špičkový chirurg, přeloženo do lidštiny, tahle společnosti si víc váží sportovců než zdravotníků. Pojďme to změnit. Hokej i fotbal jsou v krizi, výsledky nic moc, na předváděnou hru se často nedá koukat, co kdyby sponzoři přelili peníze do zdravotnictví? Samozřejmě s možností na svůj sponzoring patřičně upozornit.
Prvním krokem by mohlo být přejmenování nemocnic tak, jako se kdysi přejmenovávali kluby. Pak bychom tu mohli mít např. „Nemocnice Eaton Pardubice“ nebo „Poliklinika Moutfield České Budějovice“. Věřím, že taková reklama podpořená tvrzením, že bez sponzora by nemocnice nefungovala, by firmám udělala lepší jméno než jedna porážka hokejistů za druhou.
Další sponzorské logo by mohlo být na dveřích ordinace. Například na dveřích urologie bychom se dočetli „Pana doktora sponzoruje Prazdroj“, na chirurgii by se mohlo skvět logo Škoda Auto či gynekologicko-porodnické oddělení by sponzorovala panenka Barbie.
Sponzorovaní doktoři by pak samozřejmě chodili v dresech příslušných firem, vždyť lepší doktor ustrojený jak reklamní panák než žádný a lepší nemocnice oblepená billboardy než zavřená.
Další články autora |
Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...