Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GB-

Glock bez -e

4. 12. 2009 13:12
No

 Včera Radko Martínek blekotal něco o tom, že kraje dostaly dotaci na modernizaci žel parku v reg. dopravě - tj. z Bruselu jim připluly melounky, které oni měli rozdělit ve výb. řízení dopravcům. A taky měly ručit za to, že ty peníze skončí ve vlakových soupravách. Kraje to udělaly, soutěže vyhrály ČD a kdyby se jim náhodou nepodařilo dostat se na regionální tratě, taky by ty peníze přišly do popelnice s názvem ČD" a kraje by těch 3,75 mld. Kč musely Bruselu vrátit ze svého + samozřejmě sankční poplatky.

Pokud MArtínek nebájil nesmysly, tak by mne zajímalo, který kre-tén si o takovou dotaci zažádal. Protože ať se stane kterákoliv varianta, kraje na to finančně doplatí. Buď zaplatí odškodné Jančurovi za diskriminac a pokutu antimonopolnímu úřadu ( ÚOHS) nebo budou vracet dotaci do Bruselu. Zatím to vypadá, že "voranžoví génijové" zvolili cestu  menších nákladů - radši e vy***ou na Jančuru než na Brusel.

0 0
možnosti
I

Ilja.Kraval

4. 12. 2009 18:17
Re: No

Bude to ještě zajímavé, jestli se do toho vloží EK. Nakonec největším euroskeptikem je tady paradoxně ČSSD, která explicitně svými činy nedbá na pravidla civilizovaného evropského světa. To jsou paradoxy !

:-)

0 0
možnosti
I

I.Perek

3. 12. 2009 12:04
Pane Kravale, on vám Kožený nestačil ?

Pane Kravale, víte co je hlavní problém pana Jančury.

Že až tu železniční dopravu případně zdrbe,  jen zavře krám a řekne, nepovedlo se.

A v bordelu jako je Česko ho nikdo nedonutí ani k tomu, aby se lidem alespoň omluvil, natož, aby nahradil případné ztráty.

No a hejtmanům zůstane na krku starost,  jak dále vozit občany a jak to navíc vysvětlit takovým naivním  nadšeným primitivů*m jako jste vy.

0 0
možnosti
I

Ilja.Kraval

3. 12. 2009 12:26
Re: Pane Kravale, on vám Kožený nestačil ?

požádal bych vás, abyste na diskusi po mým článkem nebyl vulgární a nenapadal nikoho urážkami typu primitiv apod.

1. Jestli uznáváte rovnici, že "každý podnikatel = Kožený", tak já ne. Zeptejte se například cestujících na lince Brno-Praha. 2. Krom toho, rozhlédněte se kolem sebe. D. Bahn v Německu na tom byly stejně, jako naše ČD. Pustili si tam schválně konkurenci a DB je úplně o něčem jiném  3. Je to trend v celé Evropě, viz třebas zmíněná směrnice. Cituji z  dokumentů EU:

Liberalizace železniční dopravy je součástí tzv. třetího železničního balíčku směrnic a nařízení k oživení železnic v EU.  viz třebas tady: http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?language=CS&type=IM-PRESS&reference=20050921IPR00565 

BTW: Vy jste snad proti výběrovým řízením u zakázek do veřejné dopravy? Já považuji naopak za naivní tleskat rozhodnutí bez výběrového řízení.

  

0 0
možnosti
MD

mira dusin

3. 12. 2009 11:31
A ještě pár faktů,

1)pan Jančura odstoupil z v.ř.v Libereckém pro údajně dumpingové ceny ČD,nepředložil žádný důkaz,neřekl co je v tomto případě dumpingová cena,jen plivl a odešel(jeho nabídka se pohybovala mezi 120 - 130kč za kilometr)

2)pan Jančura sliboval své železniční podnikání s firmou Keolis,jenže tito Francouzi po seznámení se z Jančurovou filosofií podnikání a seznámení se z jeho hospodařením okamžitě od spolupráce odstoupily.

Kraje vedené kýmkoli jsou povinné zajistit pro lidi dopravní obslužnost a ačkoli to v případě ČD je sice podivně znějící,ale na rozdíl od snílka a mluvky Jančura stojej nohama na zemi a jsou na rozdíl od něj sázkou na jistotu:-/

0 0
možnosti
I

Ilja.Kraval

3. 12. 2009 11:39
Re: A ještě pár faktů,

musím opakovat příspěvek zde již uvedený.

Asi jste nepochopil pointu: O všem, co píšete, má rozhodnout transparentní výběrové řízení. Tečka. Tvrdím snad někde, že nabídka Jančury byla lepší nebo horší?  

Vy jste natolik schopný a znalý věci, že víte, v čem byly případné nedostatky jakékoliv nabídky? O tom přece zadavatel musí rozhodnout až na základě transparentního výběrového řízení! To musí mít přesné zadání, nabídky, vyhodnocení a to vše pokud možno zveřejněné postupně na internetu.

BTW: Vy jste taky zastánce EU, ale myslíte si, že zrovna směrnice o nutnosti výběrového řízení ve veřejné dopravě je hloupost? :-)

0 0
možnosti
MD

mira dusin

3. 12. 2009 11:13
Dovolte abych vám připomenul,

že ČSSD ve většině krajů vládne v koalici s ODS...;-)

0 0
možnosti
I

Ilja.Kraval

3. 12. 2009 11:33
Re: Dovolte abych vám připomenul,

ano, jste přesný, vládne a mnohde v koalici. Ale v prvé řadě vládne.

Že se v tomto případě jedná o zřejmé protnutí zájmu ČSSD a silných odborů z ČD je myslím zřejmé, nebo s tímto nesouhlasíte?

BTW: Dovedete si představit ten povyk spřátelených odborářů, kdyby to byla ČSSD, která by připustila vstup konkurenta na železnici, a kdyby  tento konkurent "nedejbože vyhrál" a pak by měly ČD  problém s přebytkem pracovních míst? Kde by pak byly "jistoty pracovních míst" slibované ČSSD?:-)

0 0
možnosti
E

editi

3. 12. 2009 9:42
Kravál se probudil,

a píše zbytečné litanie. Ty vlakem stejně nejezdíš, tak nech ty starosti koňovi, má větší hlavu.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
I

Ilja.Kraval

3. 12. 2009 9:50
Re: Kravál se probudil,

I kdybych nejezdil, tak já i všichni ostatní platíme provoz na železnici dotacemi z daní a jde jen o to, jak budou vysoké a co za ně dostaneme, to za prvé.

A za druhé, vy mi radíte, abych nad něčím, co se mi jeví jako svinstvo, držel hubu, když  se mne to netýká? To je opravdu vaše filosofiem, kterou se řídíte?  

BTW: A co tak nějaký argument k článku namísto rad autorovi "co má nebo nemá dělat"? Na normální diskusi už opravdu nemáte? :-)

0 0
možnosti
B

bivojcz2

3. 12. 2009 9:14
Hrozinkáře Jančuru na dráhy nepustilo ani modré vedeni

ministrestva dopravy .To vz tak chytrý člověk  nevíte? Proč jste neřval tehdy ???? Proč děláte pane Kraval lživý kravál teď.Podstata je v tom že úmyslně zatajujete informaci že p. Jančura nepředložil návrh na provozování celých krajských sítí ale, že si chtěl vybrat hrozinky. Kraje správně chtějí zajistit dopravu i pro netraktivní části  dopravní infrastruktury a dali to tomu kdo to dělal a bude dělat a považovaly za správné aby dělal i hrozinky. Pokud by jste byl trochu rozumný tak tak by jste znal praktiky tzv provozovatelů , zprasená automobilová doprava....

0 0
možnosti
VS

vladkaSpidlova

3. 12. 2009 9:11
Nemluvte mi o Ceskych drahach,

jezdim vlakem do prace-( Minuly tyden probehla podobna debata na ceskem rozhlase, stanice Praha. Tam zas byl pro zmenu jen pan Jancura, zastupce Ceskych drah neprisel.  Zli jazykove tvrdili, ze neprisel proto, ze zmineny porad je kontaktni, tzn. ze tam primo volaji posluchaci, a ten clovek se bal.....ale to je urcite jenom pomluva-))))Cimz nechci rict, ze se pan Jancura bal do televize, to tedy urcite ne...spis ho CT "zapomnela" pozvat.

0 0
možnosti
PP

pefben

3. 12. 2009 9:04
Ale no tak

Tak to těm soudruhům z Liháče přejte! Oni také potřebují do kapsičky a prací si vydělávat neumějí.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4099x
autor také bloguje na téma objektové programování a modelování informačních systémů pomocí UML na

zive.cz

Seznam rubrik