- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já vám nevím. Vystřídal jsem za posledních 9 let co mám mobil postupně všechny 3 naše operátory. A nikdy jsem neměl problém!!! Jestli to není v tom, že vždycky slušně pozdravím, předestřu svůj problém, vyslechnu operátora, poděkuji (když ne za řešení tak aspoň za informaci) a rozloučím se. Tímhle přístupem jsem si vyjednal už i dost různých nadstardních služeb, kladně vyřízených reklamací atd. To já bych asi takových paní Gothových měl celé desítky.
Fakt zkuste to někdy, jde to. Pokud budete volat v okamžiku své nasranosti tak co čekáte? Že na druhé straně je robot?
Přeji všem hezký den.
na jejich obchodní oddělení,třeba jí přidají .Jinak hezký den.Sympatický článek mezi těma "modroranžovýma" .petr.assam
článek přepošlu, i když mě svým způsobem zajímá, jestli si ho nevšimnou sami :-) Kdyby pani Gothové přidali, bylo by to jedině dobře. Fakt jsem se s takhle vysokou úrovní služby zákazníkům u jiných zaměstnanců nesetkal.
Díky za označení "sympatický článek". Zdá se, že nejsem jediný, koho už nebaví ty Losno-Mažňákovské souboje všude kolem :-)
Díky za reakci a přeju hezký den :-)
JK