Diskuse
Příčiny a následky - Studénka
Děkujeme za pochopení.
V80l56a12d76i97m25í26r 76H73r76u14b34ý
Hmmm - technické řešení stavu, kdy vozislo zůstane stát mezi závorami. Takže je třeba indikovat v = 0. Jak často ale vozidlo zůstane stát?
"Mezi závorami" - to máte na mysli již "spadlé šraňky"? No - jo, to ale ten vlak už nezastaví. Nebo chcete zastivit vlak pokaždá, když je na červenou auto v kolejišti? Pak ovšem budou vlaky stát trvale.
K dalšímu se nevyjadřuji - teoreticky do jisté míry pravda, reálné řešení neexistuje. Jen postupné budování mimoúrovňových přejezdů. Studének je ovšem v ČR 8000.
J37i69n73d49r30i44c29h 81P69a75r36i17k
Proto ta typizace.
Nevím nic o vaší profesi a vzdělání, ale já jsem statik ocelových konstrukcí, vystudovanej mostař.....
V59o46k61o38u87n 27V39l59a98d64i65m11i18r
Nejdriv jsem chtel napsat jen: Dost bylo uz Studenky. Ale protoze Vase myslenka je zcela totozna s moji, dovolil bych si pripomenout pani primatorku Krnacovou a jeji vyrok o projektantech tunelu Blanka. Podle mne jen Debil, vlastne mnoho Debilu, pripadne Korupcniku muze vyprojektovat, schvalit a uvest do provozu trat s urovnovymi prejezdy pro vlaky s rychlosti 140 km/h a vyse.
V51o61k72o48u94n 41V77l86a73d56i43m96i98r
Pro srovnani bych jeste uvedl ceske dalnice s povolenou maximalni rychlosti 130 km/h.
J59i62n20d24r50i14c29h 94P26a61r62i86k
Myslím si, že zajistit mimoúrovňové křížení na takovýhle tratích by mělo být prioritou, a nemuselo by být technicky moc složité. Typizované nadjezdy, dva příhradové nosníky, spodní mostovka s roštem. Typizovaný most by měl omezit na minimum všechny ty opruzy s drážními úřady. Montáž mostu by vyžadovala minimální výluku, prostě žádné architektonické zázraky, funkční řešení, pokud hromadně vyráběné, i o dost levnější než individualně projektované a vyráběné nadjezdy.
V88l56a46d54i35m72í13r 71H41r78u81b55ý
Jo - ještě také typizované prostory, kde budou přejezdy stavěny.
P43e73t44r 57Š29v84i88h28á41k
Pane kolego, s dovolením si půjčuji odkaz na Váš článek do své diskuse, já už nechci těm odborníkům na dráhy nic vysvětlovat.
Jo, a karma!
A88l67e75š 49K83r23a60t80i22n35a
Ještě jsem nezmínil skutečnost, která nemusí nic znamenat, nicméně úsek pozemní komunikace ve správě ŘSD, krajů či obcí končí před přejezdem a začíná zase za ním. V kolejišti se o vše stará SŽDC. Mám s touto organizací spíše dobré zkušenosti a vím, že u ní pracuje spousta kvalitních odborníků, přesto by možná stálo za úvahu nastavit něco jako sdílenou odpovědnost či technickou pomoc správců pozemních komunikací, aby byla problematika pohybu motorových vozidel přes "koleje" řešena do všech důsledků..
J10i20n60d15r83i40c42h 48P83a39r35i66k
Motorová vozidla by se na "koleje" vůbev neměla dostat.
R79a79d63i80m 76P69o70l74á40š71e44k
Ono by možná úplně stačilo na ty přejezdy hodit kamery a umožnit ve strojvůdcovské kabině strojvůdci tak na kilometr, dva kilometry dopředu z těch kamer vidět situaci na těch přejezdech.
P55a10v88e69l 14V50r58b52a
Aleši netvrdím, že Váš pohled je špatný, určitě je o možném technickém řešení. Mě co jediné nesedlo je konstatování, že klesá pozornost řidičů, díky technickým zařízením. Možná jsem to jen špatně pochopil. Nicméně je to zavádějící, protože to je jako o tom, že zrušíme na křižovatkách semafory? Nevím jak Vy osobně, ale já se bavím jistou hloupostí a neznalostí řidičů u obchodáků u pravidla pravé ruky. No abvím, spíše je to k pláči.
K89l28á53r81a 45T82ů67m60o27v86á
Já to chápu tak, že to pořád bliká, že pojede vlak. A jak všichni víme, bliká to dost dopředu...
- Počet článků 108
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1702x