Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Hmmm - technické řešení stavu, kdy vozislo zůstane stát mezi závorami.  Takže je třeba indikovat v = 0.  Jak často ale vozidlo zůstane stát?

   "Mezi závorami" - to máte na mysli již "spadlé šraňky"?  No - jo, to ale ten vlak už nezastaví. Nebo chcete zastivit vlak pokaždá, když je na červenou auto v kolejišti? Pak ovšem budou vlaky stát trvale.

   K dalšímu se nevyjadřuji - teoreticky do jisté míry pravda, reálné řešení neexistuje.  Jen postupné budování mimoúrovňových přejezdů. Studének je ovšem v ČR 8000.

0 0
možnosti
JP

Proto ta typizace.

Nevím nic o vaší profesi a vzdělání, ale já jsem statik ocelových konstrukcí, vystudovanej mostař.....

0 0
možnosti
VV

Nejdriv jsem chtel napsat jen: Dost bylo uz Studenky. Ale protoze Vase myslenka je zcela totozna s moji, dovolil bych si pripomenout pani primatorku Krnacovou a jeji vyrok o projektantech tunelu Blanka. Podle mne jen Debil, vlastne mnoho Debilu, pripadne Korupcniku muze vyprojektovat, schvalit a uvest do provozu trat s urovnovymi prejezdy pro vlaky s rychlosti 140 km/h a vyse.

1 0
možnosti
VV

Pro srovnani bych jeste uvedl ceske dalnice s povolenou maximalni rychlosti 130 km/h.

0 0
možnosti
JP

Myslím si, že zajistit mimoúrovňové křížení na takovýhle tratích by mělo být prioritou, a nemuselo by být technicky moc složité. Typizované nadjezdy, dva příhradové nosníky, spodní mostovka s roštem. Typizovaný most by měl omezit na minimum všechny ty opruzy s drážními úřady. Montáž mostu by vyžadovala  minimální výluku, prostě žádné architektonické zázraky, funkční řešení,  pokud hromadně vyráběné, i o dost levnější než individualně projektované a vyráběné nadjezdy.

2 0
možnosti
VH

Jo - ještě také typizované prostory, kde budou přejezdy stavěny.

0 0
možnosti

Pane kolego, s dovolením si půjčuji odkaz na Váš článek do své diskuse, já už nechci těm odborníkům na dráhy nic vysvětlovat.

Jo, a karma! R^

0 0
možnosti
AK

Ještě jsem nezmínil skutečnost, která nemusí nic znamenat, nicméně úsek pozemní komunikace ve správě ŘSD, krajů či obcí končí před přejezdem a začíná zase za ním. V kolejišti se o vše stará SŽDC. Mám s touto organizací spíše dobré zkušenosti a vím, že u ní pracuje spousta kvalitních odborníků, přesto by možná stálo za úvahu nastavit něco jako sdílenou odpovědnost či technickou pomoc správců pozemních komunikací, aby byla problematika pohybu motorových vozidel přes "koleje" řešena do všech důsledků..

0 0
možnosti
JP

Motorová vozidla by se na "koleje" vůbev neměla dostat.

0 0
možnosti
RP

Ono by možná úplně stačilo na ty přejezdy hodit kamery a umožnit ve strojvůdcovské kabině strojvůdci tak na kilometr, dva kilometry dopředu z těch kamer vidět situaci na těch přejezdech.

0 0
možnosti
Foto

Aleši netvrdím, že Váš pohled je špatný, určitě je o možném technickém řešení. Mě co jediné nesedlo je konstatování, že klesá pozornost řidičů, díky technickým zařízením. Možná jsem to jen špatně pochopil. Nicméně je to zavádějící, protože to je jako o tom, že zrušíme na křižovatkách semafory?   Nevím jak Vy osobně, ale já se bavím jistou hloupostí a neznalostí řidičů u obchodáků u pravidla pravé ruky.  No abvím, spíše je to k pláči.

1 0
možnosti
Foto

Já to chápu tak, že to pořád bliká, že pojede vlak. A jak všichni víme, bliká to dost dopředu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 108
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1702x
Názory se liší, ale někteří lidé tvrdí, že pocházíme z opice. Pokud to jde, rád na toto téma diskutuji.

Seznam rubrik