- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aleši, máš to trochu dlouhé, ale naštěstí succus máš shrnut v podledních odstavcích.
Dotace jen některému dopravci, především státnímu dopravci, je svinstvo! Je to zdroj korupce a klientelismu!
Již za komunistů byla osobní dopravda prodělečná a živila ji nákladní doprava. Přesto došlo k rozdělení jako zdroj prvotního rozkradení. Pak politici oddělili vozy od kolejí a nádražních budov. Další defraudace. A od té doby plynou z našich peněz trvale do dopravy peníze, které mizí dříve než se dostanou do provozu. Tady daňový poplatník živí spoustu darmožtoutů včetně odstupných v desítkách milionů korun. Jednomu dát dotace a druhému je upřít, je další zlodějna. Všichni mají mít stejné podmínky, pokud skutečně chceme tvůrčí konkurenci a nikoliv prostou iluzi konkurence, jako to děláme i v jiných oborech.
Výmluvou bývá, že státní železnice mají horší podmínky. Ano, ale přesto je to postavené na hlavu! Jako ministr musím dát legislativní pravidla, mantinely hry, a pak ať se dopravci podělí. Ale my to děláme obráceně. A to je ten nesmysl! Bohužel se stejně chováme ve zdravotnictví a všude jinde! Kocourkov!