- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Radsi mam stare cestovani, kdy zrizenec uctive nahani cestujici od nadraznich stanku a kiosku do vlaku, panstvo v oblecich a krinolinach se odebere do vozu 1. tridy, delnictvo s novinami, pivem a parky do tridy treti, fira na BR01 vysune regulator, stroj se rychle rozsteka, kola nekolikrat protoci nez se na pisku zaprou a uz se s pomalym odfukovanim odjizdi.
zdravím Vás a sdílím s Vámi ty krásné pocity... a doplnil bych jeden - při letu Concordem sledovat západ slunce v nadzvukové rychlosti, kdy je na okamžik vidět přímo zlom mezi dnem a nocí (stín).
Na fotce máte za zády tůčko (Tu-134?) a stíhačku (F-5 Freedom Fighter) a vysouvání klapek počítáte v procentech a ne ve stupních? Co je to 100% klapek? 40 stupňů?
.
Jinak přeji hodně štěstí při létání ... a užijte si to.
Je to Tu-104 (134 má motory na zádi a nemá prosklenou příď)
člověka co má absťák a je nadrženej se zase trochu pobát a devět hodin se cítit blaze aby se nakonec zase trochu pobál
Lítání je návykový. I pro piloty.
Ale je to krása.
Zdraví Jenda Zíma.
koukam, ze na tom nekdo je stejne, jo presne tak, litani je navykovy a i kdyz je jen ze sedacky pasazera
a mám podobné pocity.Ale když jsem se vracel z Honolulu a v letadlech jsem strávil 19 hodin za 30 hodin,tak jsem měl létání a letištního personálu plné zuby.A už se vlastně zase těším.