- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rok mám běžné domácí připojení na internet a dostal jsem se do situace, kdy internet nebudu (moci) používat. Důvod není důležitý. Již samo o sobě mi přijde jako dostatečný trest, že výpovědní lhůta je tři měsíce. Jinými slovy musím od okamžiku, kdy přestanu internetové připojení potřebovat, platit další tři měsíce. A jako malé překvapení, jakkoli před podpisem smlouvy lišácky neavizované, je tu poplatek za “deinstalaci”. Ačkoli je uveden (bez přesné ceny) v obchodních podmínkách poskytovatele služby, dovolil bych si ho považovat za úplně normální skutek úmyslného zamlčení důležité informace – jinými slovy prachsprostou manipulaci a úskok.
Když se zamýšlím nad podstatou věci, docházím ke dvěma zjištěním:
1. Poskytovatel služby asi nějaký náklad s tzv. “deinstalací” mít bude. Netuším však, oč konkrétně jde. Představuji si, že přijde chlápek, pohrabe se v jakési rozvodové skříni, něco možná vyjme a jde dál.
2. Nemám tento poplatek nejmenší chuť platit (údajně Kč 790,- + DPH). Aby mě někdo finančně “trestal” za rozhodnutí ukončit odběr služby internetového připojení, je pro mě zkrátka principielně nepřijatelné. To by mohli chtít příště třeba příspěvek na masáž nebo vlastně cokoli. Který podnikatel by nechtěl mít nulové podnikatelské riziko?
Dostávám se tak do prekérní situace a nevím co dál. Snad mi tu dáte nějaké to rozřešení, budu moc vděčný. Předem děkuji za konstruktivní rady k věci!
Václav Král
Další články autora |
Už jste slyšeli o nové pokračovací mléčné výživě BEBA SUPREMEpro 2 určené dětem od ukončeného 6. měsíce? Nyní můžete tuto nejdokonalejší recepturu...