- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkně napsáno. Vzpomněl jsem si při čtení na Karla Poláčka a jeho "Pásky na vousy."
Tak jsem vas chtel opravovat ze na tom obrazku neni Khon, ale Kohl. A vy jste mu zatim hrozne podobnej.
Doba se mění a tomu odpovídá chování zákazníků. Obrovský rozdíl - V socialismu více peněz - než-li zboží - nyní naopak. Před revolucí přichází za rodičem známý a říká - "Neuvěřitelná věc - podařilo se koupit barevný televizor" ! (Otec žasne a závidí). Majitel dodává - A to nic není - "On už týden bez poruchy hraje" ! Dnešek je v režii nového náboženství - Reklamní bible říká - "Kup si zboží, které nepotřebuješ - za prostředky, které nevlastníš! Pokud tak neučiníš - nebudeš šťastným" ! Pak se opět prokáže skutečnost - Že ideálním zákazníkem je člověk, bez prostředků ! Vezme i úvěr a kupuje si iluzi štěstí ! Ti přiměřeně chudí pak šetří a bohatí investují - Z nich prachy těžko vyrazit ... Do závěru - V extrémních případech to přechází až do stavu nemoci ! Případ kolegy z práce - jeho žena. Doma již 3 opékače topinek - nese 4 kus ! Kolega šílí, je konejšen - "Bylo to ve slevě" ...! Tedy budou 4x násobně šťastnějšími ... (Mj., kolega se obdivně ke všemu postavil - makal přesčasy + její dluhy splácel. Skončilo to rozvodem) ... Fascinující - Zlaté tele - totálně přestárlé - nicméně stále živé a neuvěřitelně čilé ! ...