Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

SID09

11. 1. 2012 15:08
Odpovím vám komu neprospěje.

Neprospěje zejména zlodějům a těm, co rádi hospadaří s cizím majetkem !!

2 0
možnosti
O

oooo

11. 1. 2012 14:30
Já bych svého syna žádnému bohovi neobětoval.

Bible přímo učí, že loajalita a láska k bohu (což si někteří bohužel hloupě vykládají, jako loajalita k církvi) je větší, lepší, cennější, než láska k vlastním dětem. Viz. to zrůdné podobenství o obětování syna Izáka otcem Abrahámem. Lidi vyškolení takovou příručkou a bez vlastní rodičovské zkušenosti a zahnaní do kouta své lidské přirozenosti celibátem mohou (někteří) být našim dětem nebezpeční - a jsou, jak prokazují ty desetitisíce případů.

1 0
možnosti
MP

Vrah

11. 1. 2012 14:39
Re: Já bych svého syna žádnému bohovi neobětoval.

1) To jste se opravdu od těch restitucí dostal daleko.

2) A nějak jste na ten celibát upnutý; nezdá se vám o něm?

3) Být zahnaný do kouta celibátem? Vy už to nepijte ani ředěné. Vy jste nebezpečný psychickému zdraví těch, kteří se setkají s vašimi „myšlenkami“.

0 0
možnosti
O

oooo

11. 1. 2012 13:57
Otcovská láska se v semináři naučit nedá.

Odhlédněme teď od biologické hormonální podstaty člověka a podívejme se na psychologii. Každý, kdo někdy měl valstní děti ví, že teprve po této zkušenosti začíná mít člověk ten opravdový vztah k dětem - tu empatii - ke všem dětem, nejen vlastním - a položil by za ně i život, kdyby to bylo nutné. Otcovská láska dříme latentně v každém z nás, ale probudí se k plnému životu až realizací otcovství - jinak to nejde. Největší paradox celibátu je v tom, že tito przniči, kteří nikdy vlastní děti neměli a mít nesmí (chtějí-li v katol. církvi zastávat určité funkce), si nechávají říkat otče. Je jasné, že většina nejsou a nechtějí být zlí lidé - ale prostě ta otcovská láska jim není dána a celibát z nich vlky činí - otcovská láska se nedá naučit v semináři, ta se nevyčte z bible - ta se musí zažít.

0 0
možnosti
MP

Vrah

11. 1. 2012 14:19
Re: Otcovská láska se v semináři naučit nedá.

Proč by se otcovská láska měla vyučovat v semináři? Ona se snad někde vyučuje? Co je to za školu? Je s maturitou? Nebo je to univerzita?

„Otcovská láska dříme latentně v každém z nás“ – i v ženách… Ty jsou z toho jistě u vytržení. ;-D

„Největší paradox celibátu je v tom, že tito przniči“ – prznič jste vy, protože przníte logiku.

0 0
možnosti
O

oooo

11. 1. 2012 13:04
Celibát je nelidský zločin proti přírodě.

Celibát je nelidská, nepřirozená a škodlivá záležitost, jeho souvislost s úchylkami je prokázaná, stejně jako zvýšený výskyt homosexuality a perverze ve vězeních a všude, kde lidé nemají přístup k normálním sexuálním vztahům. Tak to bylo je a bude - navzdory všem enci-, nebo arci- klikám, či celým dveřím jakéhokoli hlavního lampáře. V současné době se řeší desetitisíce případů v Německu, Holandsku, Irsku, Rakousku, USA, .. . Církev je struktura známá svým přísným utajováním všech průserů (podobně jako jedna známá partaj v minulosti) - o to je to nebezpečnější - když se to provalí, jsou škody obrovské, kdežto případy v rodinách jsou ojedinělé, týkají se malého počtu dětí a přijde se na ně - díky celospolečenské kontrole - dříve. Jediné skutečně účinné opatření, které musí církev udělat, chce-li do budoucna získat zpět důvěru rodičů je : ZRUŠIT CELIBÁT.

1 0
možnosti
OK

iacobau

11. 1. 2012 13:19
Re: Celibát je nelidský zločin proti přírodě.

Já myslel, že homosexualita je přirozená a kdo říká, že je naučená, ten je černo..delník.

V USA či Německu nejsou celibáty časté, protože katolická církev tam není významná.

Zneužívání dětí je samozřejmě daleko nejčastější v rodinách: http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=sexu%C3%A1ln%C3%AD%20zneu%C5%BE%C3%ADv%C3%A1n%C3%AD%20v%20rodin%C3%A1ch%20statistika&source=web&cd=9&ved=0CGQQFjAI&url=http%3A%2F%2Fis.jabok.cz%2Fth%2F5840%2Fjabok_v%2Fabsolvenstka_prace-sexualni_zneuzivani.doc&ei=oHwNT7GiCsPQ4QTrpP3zBQ&usg=AFQjCNGwtZMeocNTNEX60O4_I8p5XI8TUg&sig2=jq9Qe3O2GlUu9p1tALXyZw

Zkuste se tolik nedržet svých dogmat.

1 0
možnosti

pakoss

11. 1. 2012 12:24
Prý "zrušte celibát......" - ten příspěvek je pěkný nesmysl.

Je všeobecně známým faktem, že naprosto největší procento zneužití dětí se odehrává v rodinách a to jejich příbuznými. To je neoddiskutovatelný fakt. V duchu toho "moudrého" přispěvatele bychom tedy měli adekvátně hrdě vzkřiknout  "zrušte rodiny, zruště rodiče, strýčky, tety dědečky... minimalizuje se riziko zneužití atp...." Je to holý nesmysl.....

Milý pane, ke zneužívání dětí v církevním prostředí jistě docházelo, je to smutný a boletivý fakt, ale v daleko menším procentu než v jiných prostředích, jako je zmíněná rodina, dále dětské tábory, tělocvičné kabinety, atd.atd.

Ke zneužívání kněžími docházelo před řadou let a někdy i  několika destiletí nazpět, oběti často spoustu let mlčely.

Nyní je dle církevních závazných pravidel toro riziko tak minimalizováno, že si dovolím tvrdit, že dětem v círk. prostředí nehrozí nebezpečí /téměř/ žádné.

je to ovšem chyba čistě lidská- selhání jednotlivce a nemělo by k ní docházet ani v církvi ani jinde. jen prosím omezte svůj laciný populismus.

1 0
možnosti
MP

Vrah

11. 1. 2012 12:35
Re: Prý

Ad „zrušte…“ bych měl řešení ve stylu mrtvé kočky(*): zrušte děti. Nebude pak koho zneužívat.

----------

(*) Karel Michal : Bubáci pro všední den

například http://www.kosmas.cz/knihy/143273/bubaci-pro-vsedni-den/

Mrtvá kočka, která mluví, na otázku, jak zabránit nákaze obilí, odpovídá: obilí spálit, nové nepěstovat.

1 0
možnosti
O

oooo

11. 1. 2012 10:52
Zrušte celibát - nebudem platit na potenciální zvrhlíky.

Jako podmínku na jakoukoli dotaci ze strany státu jakékoli církvi bych stanovil zrušení celibátu. Z bezpečnostně humanitárních důvodů - není třeba to rozvádět - je to jasné.

1 0
možnosti
BT

markyz.Gero

11. 1. 2012 10:54
Re: Zrušte celibát - nebudem platit na potenciální zvrhlíky.

nádherný nesmysl, ale je vám to jasné ;-D

2 0
možnosti
O

oooo

11. 1. 2012 10:10
Nebýt ateista neznamená potřebovat církev.

Často je tu uváděn argument, že i když se k církvím hlásí jen 10% lidí v naší zemi, ve skutečnosti ne-ateistů je u nás víc. Je to možné. Ale v žádném případě to neznamená, že chtějí, potřebují a podporují církve. I tito "vlažně věřící" vidí tu nesmyslnou, zpupnou, tmářskou, lživou, chamtivou, sexuálně-celibátně zvrhlou podstatu církevních struktur (zvláště té největší církve), proto takové církve nechtějí podporovat, ani na ně platit.

3 0
možnosti
PK

joachymecek

11. 1. 2012 10:14
Re: Nebýt ateista neznamená potřebovat církev.

Když zajdu do kostela, tedy vyjímečně a ne kvůli knězi, kterému nevěřím a nevidím důvod se mu zpovídat, jsem prostě ateista s jistou mírou víry v něco, tak se mi líbí ticho, klid, přemýšlím o lidech, kteří sedávali ve stejných lavicích před sposuty lety a padá na mě jistý pocit neznámosti, ale vyjdu z kostela a je to tu nanovo, prostě kvůli lidem, kteří zastupují a reprezentují tuto církev nemůžu věřit v to co oni říkají.

2 0
možnosti
JB

marx

11. 1. 2012 9:43
Jednoduché

ať plati  církev jejich ovečky. Proč mé daně jdou na něco , co mne vůbec nezajímá a prakticky slouži jen jednotlivcům.[>-]

4 0
možnosti
OK

iacobau

11. 1. 2012 9:45
Re: Jednoduché

Hm, kdybyste se přece jen trošku více zajímal, zjistil byste, jak se mýlíte.

1 0
možnosti
F

Faustino

11. 1. 2012 9:24
Zajímavý je objem

restitucí u malých církví s přihlédnutím na počet jejich členů.

V přepočtu na jednoho člena církve (sčítání z roku 2001) připadá pro Starokatolickou církev 170 tisíc Kč, pro Unitáře 119 tisíc Kč, pro Apoštolskou církev 231 tisíc Kč.

1 0
možnosti
PK

joachymecek

11. 1. 2012 9:24
Re: Zajímavý je objem

někomu to určitě prospěje

1 0
možnosti
OK

Ondatroň koňadra

11. 1. 2012 9:10
"horkou jehlou" - po dvaceti letech

jsem "prudce" nevěřící, ale lidi jako ty mi připadají jako pitomci

2 0
možnosti
J

jendazmoravy

11. 1. 2012 9:31
Dovolte mi nesouhlasit

Mně lidé jako autor nepřipadají jako pitomci. To bychom je hrubě podceňovali. Já bych je rozdělil do dvou kategorií:

1. Kategorie "když já nic nemám, tak je spravedlivé, aby nikdo nic neměl". O romto přístupu si můžeme myslet cokoli, nicméně v naší zemi je častý. 

2. Lidé, kteří tuší možnost obohacení. Zkušenosti jsou ze tří období - za první republiky největší zdroj korupce bylo přidělování pozemků zabavených v pozemkové reformě, za bolševiků též nejlacinější způsob jak se dostat k majetku bylo nechat si "přidělit" nebo lacino koupit konfiskát třeba po emigrantech, a o privatiyaci let devadesátých si můžeme myslet podobné. Proto případná privatizace majetku nyní zablokovaného stojí za trošku propagandy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2055x
hm, to kdybych věděl...