Děkujeme za pochopení.
dwart
No jo..
Džamila je přesně ten typ zaměstnance, který nepřináší žádnou
přidanou hodnotu, její funkce je vpodstatě zbytečná a aby ji nevyrazili
tak vymýšlí různé kejkle aby dokázala, že něco dělá. Ve svém důsledku
ale její vynálezy vedou k plýtvání jak lidskými i jinými zdroji
společnosti a lidem, kteří doopravdy něco dělají jenom komplikují práci.
nyny.
v zásadě s Vámi souhlasím
až na ten příběh, který byl buď pitomost viz. níže rozebráno ostatními, nebo špatně popsán (dát na zadek holce, pokud ona nesváry začínala už by vypadalo jinak), já bych je seřezala oba. Ovšem ten povzdech nad školní rákoskou je dost mimo a je alarmující, že ho napíše někdo s Vaší funkcí. Mně sáhnout na dítě ve škole, taky by byl rachot.
hella.k
Táta říkával
Táta říkával: "Škoda každé rány, která padne vedle."
Ve škole mě ředitel vrazil facku z obou stran obličeje najednou za sjíždění schodů po zábradlí. Mnoho učitelů si zgustlo rákoskou na dlaních spolužáků.
Myslíte, že si z nás někdy někdo doma stěžoval? Vůbec. Naopak nářez a potupa by se zvýšila konáním otce či matky ve stejném duchu učitele, ředitele. Proutek se má ohýbat dokud je mladý. Jsem pro tělesné tresty na školách všeho typu. Čím více, tím lépe.
al325
Tak, tak
zajímavě se k problému vyjadřuje Bible:
Přísloví 13,24: Kdo šetří hůl, nenávidí svého syna, kdežto kdo jej miluje, trestá ho včas.
Moravský Slovák
Re: Tak, tak
no vidíte a jakási rodina z Kuřimi je nyní souzena za intenzivní projevy lásky dětem.
Queribus
Ano, ano...
Jak krásně se čtou Vaše dobře míněné rady, vážení spoludiskutujíci, kterak udělat v jízdě přestávku, jak zabavit děti hrou a podobně. Máte, zajisté, pravdu, ale tato "dopravní" epizoda je jen příklad, víte, příklad! Ano, buďme dětem kamarády, ale nemůžeme je nechat vyrůstat jeko dříví v lese. Na výsledky liberální výchovy se můžete zajeďte podívat do Británie, Nizozemí nebo Švédska... Mládež nemá disciplínu, úctu k žádným hodnotám a snaží se prosadit svůj zájem za každou cenu. Jistě, někteří takové děti chcete, je to Vaše věc, ale snad Vám ty děti neprovedly nic tak hrozného, aby jste je přestali trestat za jejich poklesky. Paní Stehlíkové se nedivím, jako člověk z muslimského prostředí se snaží zničit euroatlantickou civilizaci tím, že jí morálně rozvrátí, ale jaký důvod máte Vy? A padla tu také otázka, proč řidič potrestal bitím jen děvče a ne i chlapce. Tedy možná proto, že děvče svého bratra neustále pošťuchvalo a provokovalo. Kdo vyrůstal s mladším sourozencem, ví o čem mluvím.
EVATT
Plně souhlasím
Plně s paní Kousalíkovou souhlasím. Bez pohlavků to někde nejde. Eva T.
AncientMariner
Bít a bít
Střední školu jsem vystudoval v první polovině 90. let v Jihoafrické republice. Chodil jsem na střední školu "britského typu". Žáci byli pouze mužského pohlaví, nosili uniformy a měli povinnou vojenskou přípravu 1x týdně. A byli jsme biti. Rákoskou a pořádně. Nikdy neoprávněně. Po vykonání trestu jsme učiteli podali ruku a sdělili: Thank you, Sir nebo Madam. Ano, i učitelky trestali. A byl pořádek a disciplína.
Tyto tresty zkázali po pádu apartheidu v roce 1994, protože panoval strach, že se budou zneužívat na černých studentech. Během roka dvou se na bezproblémové škole plné vzorných studentů začalo krást, nosit do školy zbraně, napad učitele atp.
Atenka
tak na moje děti by to nezabralo
Ten příklad je pitomost.
Moji drazí starší synové (13 a 11) se rvou na zadních sedadlech jak koně každou delší cestu. Neumím si představit, že bych takhle staré děti bila. Oni by to nepřijali, jenom bych se shodila já. Navíc nevím, jestli bych toho staršího ještě přeprala. Jediné řešení je zastavit a nechat je vylítat, zabavit je nějakou hrou a hlavně je nedostávat do situace, kdy se nudí a zlobí. Takže se mi osvědčuje dát autosedačku s nejmladším miminem dozadu a jednoho staršího na přední sedadlo. (to na sebe nedosáhnou) Mlátit (i symbolicky) děti v tomto věku nemá smysl.
strycek_Pompo
Re: tak na moje děti by to nezabralo
Neexistuje jediný správný způsob výchovy, protože neexistují ani dvě stejné děti. Proto je nesmysl, aby stát nařídil zákonem jeden jediný správný výchovný model a nutil rodiče, aby jej používali. Za dítě je zodpovědný rodič a pokud se nejedná o skutečné týrání, mělo by proto být na něm, jaké používá výchovné prostředky. Protože když pak dítěte bude grázl, odpovědnost za jeho činy ponese rodič a ne Džamila Stehlíková.
strycek_Pompo
paní ministryně vlastně
jen leze do řiti EU. "Vždy, když jsem byla v Radě Evropy, jsem měla nepříjemné pocity. Pokaždé se mě ptali, co v této oblasti děláme. Je to náš rest a škraloup." (aktuálně.cz)
A nemyslete si, že přednáška je v pořádku, dokonce ani zákaz večerníčku, protože: "Stejně jako v ostatních 10 zemích platí zákaz nejen fyzického, ale i psychického trestání dětí v Německu už několik let." Takže ani žádné psychické tresty!
A jak tedy správně vychovávat? "Pozitivní metody (pochvala, odměna, společné aktivity) mohou být daleko efektivnější." Váš přítel tedy měl dětem slíbit, že když budou celou cestu hodné, dostanou zmrzlinu (ha ha, dobře vědí, že jí dostanou stejně). Jinými slovy, učit je, že slušnost a ohleduplnost jsou zboží za odměnu.
O vaše názory na výchovu tu ostatně nejde, protože jestli dítěti sem tam nějakou výchovnou vlepíte, tak potrestaná sice nebudete, jen na vás prostě přijdou sociální pracovníci. "Místo trestu by docházeli do rodin a učili je, jak děti vychovávat bez použití síly."
eNden
**********
Tak za 1. jsem neporozumněla proč to schytala jen ta malá a synek nic, za 2. proč nebyly děti po tak dlouhou cestu nějak zabaveny, (samozřejmě, že se nudí a zlobí). Nám se osvědčily různé kazety s pohádkami a příběhy, zastávky apod. a za 3. řidič(ka) je dutá hlava a nepatří za volant, protože je cholerik a neumí zvládat jednoduché situace. A ještě se tou dutou hlavou tady chlubí.....
ucitelas
Re: **********
asi proto aby nemusel kluka mlátit ze silnice a někdo ho nepřejel,Trubko
- Počet článků 34
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2740x