- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pak se ovšem ukázalo,že to není jen služba občanské vzájemné pomoci ale hlavně dobrý kšeft. Objevila se červená, žlutá a zelená kola, pak elektrické koloběžky, pak elektrokola. Poslední co jsem zaregistroval jsou elektroskútry. Je tu prostě najednou celý nový báječný svět bikesharingu. Ten má ovšem jeden poměrně zásadní nedostatek - z velké části se odehrává na chodníku! A ten byl vždy - jak už název připomíná - určen chodcům. Navíc v historických velkých městech jako je Praha je polovina chodníků úzká a přeplněná lidmi. Výsledkem je, že bikesharingový byznys kvete, chodec se ale stává ohroženým druhem.A musím říct,že se těm dědečkům, babičkám a malým dětem blbě vysvětluje, že tím vlastně bojujeme za lepší a zdravější životní prostředí. P.S. Sdílení aut jsem v této úvaze pominul, odehrává se na ulici. Ale faktem je, že jsem si nějak nevšíml, že by díky carsharingu ubylo v Praze soukromých vozů- jediný vliv který pozoruji, že "šérovaná" vozidla někde zabírají vzácná parkovací místa. A to ještě nikoho nenapadlo, že sdílet by se přece určitě daly i vrtulníčky...:) No nevím, jestli to takhle pan Werich myslel, když v Císařově pekaři zpíval,že že budem všichni všechno mít dohromady.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!