Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P79a23v28e47l 18K16u43r98a52l

15. 6. 2014 20:14

Měl bych návrh - místo aby stát vyvlastňoval formou toho že dá lidem peníze měl by mít povinnost nahradit danému člověku přesně to co zestátňuje- tedy pozemek o stejné výměře, stejném určení a stejné kvalitě. V dané lokalitě. (jiné pouze po dohodě)

Pokud vyvlastňuje dům mělo by být povinností státu nahradit ten dům - stejná metráž, stejně pater... /jiná verze opět po dohodě)

Žádné výkupy... náhrada kus/kus.

Ne jenom vyplatit peníze a říct vypadněte. Skutečná fyzická náhrada.

1 0
možnosti
Foto

Ač jsem zaplusoval, spíše ne. Nechci zobchodovat majetek a je to mé právo nepřistoupit na nevýhodný obchod.

0 0
možnosti
Foto

Vycházíte z  dvou chybně interpretovaných akronymů: NIMFY a NIMBY. V obou případech jde o to, že otázka je předána do rukou těch, kterých se týká. Ať jde o přední, nebo zadní dvorek. 

Jinými slovy:  nemám nijak pevný názor, neboť se mě to osobně netýká, a předávám hlas do rukou těch, kterých se dotýká.

Nejde o alibismus, ani o snahu profitovat na jiných. Každý má právo říci, pokud stát ctí právo na majetek, proč ne, ale neomezujte MÁ práva.

Vše vychází z osobních vlastnických práv a práva na právo.

Plky o veřejném právu potírají primární práva daná Ústavou republiky.

0 0
možnosti
LK

Ok, já v článku nikde netvrdím, že to není problém pro dopravu, ale stojím si za tím, že hlavně pro Slatinu. Mimochodem víte, kolik nyní projede kamionů přes Židenice. Podívejte se na poslední průzkum ŘSD z roku 2010, je to řádově 5000 denně. Tím nechci zlehčovat váš odhad stovky kamionů navíc, ale jen pro ilustraci, že to moc nezmění dnešní špatný stav. 

PS: vy si opravdu myslíte, že v Brně jsou na rozdíl všichni jen vysoce kvalifikovaní a ti ostatní jsou na venkově?

0 0
možnosti
Foto

Základní body Ústavy. To nemusí řešit podřadné normy.

0 0
možnosti
JR

J75a57n 31R84á80ž

15. 6. 2014 19:35

K Amazonu: Průzkum prováděný u stejného distribucniho skladu Amazonu v Německu napověděl, že informace o jen mírném zahuštění dopravy v Brně jsou přímo lživé. Průměrně 250 kamionů denně, okolo vánoc až 400 naváží, ale okolo 700 dodávek denně  rozváží zboží k odběratelům. Nejde jen o to,jak to odnesou obyvatelé Slatiny, ale min. jedna třetina rozvozu půjde směr Tišnov\Svitavya tak se zazdí průjezd kolem Žid.kasáren a husovickým tunelem a zablokuje ve špičce už tak přetížený průjezd Kuřimi a Lipůvkou.

Těch 1500 pracovních míst pro Ukrajince, Mongoly a jen pár nekvalifikovaných venkovanů,kteří nasazení běžné v Amazonu vydrží jen pár měsíců, to dopravní zatížení Brna nestojí. Odmítnutí bylo racionální, povolení byla hloupá úlidba nadnárodnímu koncernu, která přinese Brnu jenom problémy.

1 0
možnosti
Foto

Všimněte si, že stejná otázka byla dříve řešena v nějaké přípražské obci. Občané v referendu jednoznačně ten nápad (Amazon) odsoudili, ale JEJICH zastupitelé odhlasovali souhlas. Jací jsou to zastupitelé, že přijímají rozhodnutí proti vůli obce, proti svým voličům? Hovoříme o zastupitelské demokracii?

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 711x
Jsem překladatelem, zastupitelem městské části Brno-Černovice. Zajímá mě sport, ekonomika, lingvistika, cestování a domácí i mezinárodní politika.