- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velmi prospěšné informace. Tak mě maně napadá, že stejně tak kradou čínští komunisti vojenské informace na Západě a je docela možné, že jednou Ameriku porazí vojensky a budeme tady mít nový pěkný Orwellův svět.
Viděl jsem na vlastní oči v Kaluze tu kouli, ve které letěl Gagarin. Nějak se mi nezdá, že by se z toho dalo vyskočit. Ale můžu se mýlit.
to těžko, koule přistála na padáku ne? Do dýní? Tak to je zábavná cimrmanovská poznámka.
V případě proudové stíhačky MIG 15 sověti částečně vycházeli z německé dokumentace pro letoun Focke Wulf TA 183. Ale nevyhovoval německý motor.
Údajně snad Jakovlev navrhl Stalinovi, že se pokusí získat motor od Britů. Stalin to prý okomentoval - který blázen by nám dal licenci. Ovšem stalo se, blázni Britové dali sovětům motor rolls royce zcela bez problémů. Později sice požadovali náhradu za porušení licence, ale pozdě... no jo, labouristé, tedy idioti. Dobrovolně pomohli sovětům k jejich nejslavnějšímu letadlu. -
Jinak jsem paní Kostlánová zjistil, že jste se před lety zabývala mou oblíbenou záhadou - expedicí Igora Djatlova na Mrtvou horu na Urale roku 1959. Myslíte tedy, že za smrtí Djatlovců stojí armáda ? Nemáte teď nějaké aktuální informace, zda se neobjevilo něco nového, co by posunulo dál tuto záhadu ?
Děkuji
Pane Meruńka, děkuji za informace, jsem ráda, že vás expedice Djatlova také zajímá, nemám bohužel aktuálnější info, ale i z ruských médií z 90.let je jasné, že to byla armáda.
Neměla jste vynechat, jak Stalin přišel k americkému plutoniu, které použil ve své první atomové bombě.
Anebo jak rusové okopčili své první proudové stíhačky.